Dag dames, Ik heb binnenkort een bruiloft waar ik een mintgrorn jurkje voor heb! Maar wat voor schoenen erbij? Ik dacht zelf aan mooi sandalen want ik ben ceremoniemeester dus moet rennen en vliegen wat op hakken niet heel handig is. Daarnaast zijn er veel trapjes en begint het feest al om 2 en ben ik dus aanwezig tot een uur of 2-3 's nachts.... Of mooie ballerina's? Maar welke kleur dan?!
Het ligt er vooral aan wat voor jurkje het is.. Is het een zomerse variant dan zou ik voor sandaaltjes gaan. Ik het een nette/chic variant dan kies ik eerder voor pumps of flatjes. Qua kleur vind ik beide wit/beige mooi staan, met een wit bolero/jasje en mintgroen/witte accessoires
Het is een zomers, chic jurkje. Ik wil het liefste altijd pumps onder mijn jurkjes, maar dat gaat niet werken. Kan er prima een paar uur op staan, maar 12 uur en dan ook nog veel lopen werkt niet ! Daarom heb ik dus geen idee wat je voor leuke schoenen je onder een jurkje aankan daar ik dus zelf altijd pumps eronder heb haha. (Of thuis onder mijn maxi dresses mijn havaianas )
Ik zou voor sandaaltjes gaan. Zat laatst met precies zelfde probleem als jij. Maar ik zou dan weer geen wit of crème doen. Wat dacht je van zachtroze, nude of grijs/zilver?
Ja daar zit ik dus ook een beetje mee want vind wit/creme voor bruid.... Nude lijkt me erg leuk, maar waar vind je dan leuke sandalen haha! Sorry ik ben echt lastig hé
Haha, ja zal eens kijken of ik daar tijd voor vind... Bestel ze liever online! Stad in werkt niet echt met 2 guppies van 19 en 5 maanden haha....
Die zilveren zijn leuk alleen niet meer in mijn maat bleghhh ! Die andere vind ik niet zo mooi combineren...
Ik vind sandalen voor de gelegenheid niet kunnen eigenlijk. Staat zo lomp. Maar dat is misschien iets persoonlijks.
Ik zou voor ballerina's gaan als hakken niet handig zijn. Sandalen vind ik eigenlijk veel te casual voor een bruiloft..