Heel vroeger heb ik ooit een Amerikaanse film gezien (ik gok uit begin jaren 80?) die ging over een groep jongeren die leefden op/bij een legerbasis. Hoe het precies ging weet ik niet meer, jongens en meiden sliepen/woonden apart, één van de meiden werd zwanger. Ergens werd één van de legerbazen een loer gedraaid. Het wil me gewoon niet te binnen schieten hoe die film nou heet heb ook niet de intentie om hem weer te kijken, haha maar kan het niet uitstaan dat ik er niet op kan komen. Weet ook geen acteurs ofzo die er in speelden, geen bekenden dacht ik. Iemand enig idee welke film ik bedoel?? Mijn dank is groot
Nee, dat is hem niet, maar ... Ik ben wel verder gaan zoeken in die richting 'Military Academy ' en ... heb 'm gevonden! "Up the Academy" uit 1979. Recensies zijn niet al te best
Oh haha, het is een comedy! Dat had ik niet uit de beschrijving gehaald, ik zat hele serieuze films te bedenken
Haha, dat had ik er inderdaad niet bij gezet, maar echt komisch was 't nou ook niet in mijn herinnering