Weet niet of ik hem hier moet stellen, maar mijn zoontje had/heeft soms nog last van zijn reflux. Hier hebben wij altijd rekening mee gehouden en hielden hem ook rustig als hij gegeten en/of gedronken had. De laatste tijd ging het goed, alleen nu heeft hij de laatste 2 dagen toch weer overgegeven. En bij de laatste x heeft hij bij ons op het kleed overgegeven. Ik heb dit wel schoongemaakt, maar die geur... jakkes! Ik krijg het er gewoonweg niet uit.. Er is geen vlek meer. Je ziet er niets van, maar die geur die blijft maar hangen. Weet iemand wat je hier tegen kan doen? Hoor graag van jullie..
miss vanish (weet niet hoe je t schrijft)tapijtreiniger. mijn dochtertje spuugde laatst op de bank maar das alleen nog maar melk ,maar dan doe ik er dat ook op . even eropsprayen met een sponsje uitwrijven en t ruikt weer heerlijk ....
Thanks Lisa voor de tip. Ga ik dat ook even proberen. Nu met de warmte en de verwarming aan ruiken we het nu door de hele huiskamer :S. Ik heb gelukkig de winkel om de hoek, zal kijken of zij dat ook verkopen.
Mijn dochter spuugde ook veel, alleen nu al een poos een stuk minder door de Nutriton. Ik merk wel dat ze de laatste weken iets meer spuugt en net vanavond heeft ze ook overgegeven (echt de hele fles er uit), en dat ruikt echt heel anders! volgens mij komt het door het vaste voedsel, maar blegh, het is echt kots Wel zielig hoor... Ik ga ook maar eens kijken naar die Vanish!