Trouwring (geel+witgoud) Pandora Armband (zilver en goud) Gouden kettinkje met kunstschaats er aan (heb ik 18 jaar gedaan) Gouden oorbelletjes (elk oor knopje en ringetje)
1 paar oorbellen (hangers') trouwring wit/geel goud met 3 diamanten 1 gouden ring van mijn (overleden) oma 1 gouden ring met 3 steentjes en in de middelste zit as van Tygo! 1 gouden armband. 1 horloge goudkleurig seiko 1 wit goude naamketting met de naam Casey
- gouden trouwwing - gouden ring met diamantjes - nog een gouden ring met diamantjes - D&G horloge - gouden oorbellen - gouden armband met diamantjes - gouden ketting met hartje hanger van diamantjes.
- zilveren oorbellen (ringetjes) - zilveren ring gedraaid met steentjes - zilveren ring met steentje - horloge guess met uiteraard weer steentjes - armband van Josh met jawel weer steentjes Ik ben nogal van de bling bling.
Mijn trouwring en de ring die we voor mijn 30e verjaardag hebben laten maken van onze vriendschapsringen en mijn ring met briljant, verder een kettinkje met een jongenshoofdje met "Nick" op de achterkant en twee paar oorringetjes.
Ik zou graag nog een keer iets willen van Boedha to Boedha. Maar heb gehoord dat je dat zelf nooit mag kopen, maar moet krijgen.
verlovingsring, trouwring ketting met 2 ringen eraan 3 armbanden oorbellen waarvan 2 hangertjes en 11 knopjes ( heb 13 gaatjes ) dit draag ik altijd, dag en nacht
2 ringen (fossil) gekregen van vriendje armbandje gekregen van mijn moeder einde baisschool armbandje met namen van mijn twee kids+vriendje (vallie) oorbellen gewoon zilveren ringetjes
Ik meestal alleen oorbellen, maar dan wel best opvallende, zoals grote ringen of lange oorbellen. Af en toe heb ik ook wel eens een ketting om, maar meestal is me dat ter lastig.
Ketting met mijn eigen naam. 1 ring gekregen van mijn vriend voor mijn 18e verjaardag. Horloge. 3 paar oorbellen. De laatste tijd niet zo heel vaak meer, maar een armband van Nomination.
2 ringen, horloge en oorbellen! En vaak ook nog armbanden en als ik zin heb of een outfit hebt waar een ketting bij past dan doe ik ook een ketting om. Maar zonder horloge en oorbellen voel ik me echt kaal.
mijn verlovings en trouwring.. en af en toe me trouwsieraden.. (zijn geen standaart parels ofzo hoor ) kan ze gelukkig ook gewoon dragen..
Sowieso altijd mijn 4 ringen en 2 piercings. Vaak draag ik dan ook een horloge, ketting en of oorbellen.
Mijn trouwring, horloge, kleine gouden oorknopjes en afhankelijk van de outfit soms een ketting of grotere oorbellen.
M'n verlovings ring goud met een diamantje, andere gouden ring, oorbellen en soms mijn gouden ketting. Ik heb van mijn man 3 sets gouden sieraden gekregen uit Sudan, maar dat draag ik nooit het is 24 karaats dus echt zuiver goud en vind het zonde zoiets elke dag te dragen. Dus als er een feestje is oid dan draag ik dat.