Een gouden ketting,gouden oorbellen,een goud horloge en 4 gouden ringen. Alles heb ik vroeger van mijn oma gekregen op 2 gouden ringen na dat zijn me trouwring en verlovingsring. Ik draag dit allemaal elke dag en doe het nooit af,is me zo dierbaar!
Bijna altijd goud. Een ketting met hart van mijn vriend gekregen na de bevalling van onze dochter en een armband. Zou zo graag ringen willen dragen, maar vanwege reuma in mijn handen lukt dit niet. Oorbellen draag ik heel zelden. En vaak een horloge, maar niet altijd.
Mijn trouwring (goud, erfstuk - was trouwring van mijn overgrootmoeder, dus is inmiddels ruim 90 jaar oud) Gouden oorbelletjes (Nijntje, ooit gekocht van mijn allereerste salaris) Horloge - zilver met lotus-afbeeldingen erop/-in Soms nog een bederarmband erbij en soms een kettinkje met een soort bedel met de letter S eraan, maar kind is nogal grijpgraag en ik wil die sieraden graag heel houden, hahaha!
Niet zo veel met die grijpgrage handjes om me heen, maar wel iedere dag mijn trouwring en mijn verlovingsring.
Ik ben meer van de zilveren sieraden. Heb een zilveren vriendschapsring, een Fossil horloge, een bedelarmband gekregen van mijn vriend, een zilveren ring gekregen van mijn oma en een zilveren halsketting met een geloof-hoop-liefdehangertje.
3 ringen die ik dag en nacht draag. Aan een hand eerst mijn verlovingsring (goud met een diamant) daarvoor mijn trouwring (goud). Aan mijn andere hand een zilverenring met de naam van Batuhan erin gegraveerd die ik heb gekregen van manlief.
Verlovingsring. Witgoud met diamant Andere hand trouwring, biocolour Daarnaast draag ik verschillende sieraden afhankelijk van wat ik aan heb. En dat zijn vaak van die kralen ketting ofzo, leuk gekleurd armbandje erbij Ik doe trouwens of oorbellen met armband of ketting met armband . Nooit armband, oorbellen en ketting. Dat vind ik echt te veel van het goede.
Altijd 2 ringen en een horloge. Soms oorbellen, ketting en armband maar dochterlief kan er helaas nog niet van afblijven..
Grote zilveren oorbellen (ringen) Trouwring (zilver met Zirkonia's) Relatiering (Goud, andere hand) Horloge ZeuZ Armband Ik heb ook een boel gouden sieraden, maar dit hierboven draag ik toch het meest. Heb ook nog een gouden kettinkje met een jongens-kopje. Aan de achterkant daarvan de naam van Joey gegraveerd. Die draag ik ook regelmatig, maar dan gaan de zilveren dingen af op mn trouwring na. en dat vervang ik dan voor gouden sieraden
ik heb 3 zilvere ringen waarvan 1tje met steentjes En een zilveren kettinkje, met een hartje met steentjes Normaal ook nog een zilverkleurig horloge, maar de batterij is leeg Soms ook van die grote ringen oorbellen hihihi, uiteraard ook zilver Hou totaal niet van goud! hihihi