dochter: 5 weken: loopy rings, van playgro (564296 Playgro Loopy Links) zo'n opdraai tv'tje dochter 2,5 : houten treinbaan (ikea) knutselkoffertje plakfiguurtjes draagzak voor de pop verder verwacht ik dat ze nog kadootjes krijgt van de oma's en van 3 broers/zussen.. ik hoop dat dat een beetje binnen de perken blijft allemaal
Nick krijgt van ons: Een inklapbare slee Een auto met vorm-blokken Een xylofoon (heeft ie nog niks aan maar vond ik zoooo leuk) Stapelautootjes. De slee was 40 euro maar de rest 7 euro per stuk. Dan krijgt ie van oma de little people tractor met aanhanger en van zijn oom en tante nog iets, zit ingepakt dus is voor ons ook een verrassing. Over de little people kerststal, deze heb ik voor mezelf gekocht omdat ik hem zooooo leuk vind!
Tim krijgt van de Sint: 20 foam puzzelstukken om als tapijt op de grond te leggen een pyjama een houten puzzel met knopjes aan de puzzelstukken en nog wat maar dat ben ik vergeten Misschien gaan we nog een kleine fauteuil halen. van oma en opa krijgt hij ook nog wat. Wij geven geen cadeautjes met kerst.
Zoontje, net 2 jaar geworden krijgt met de kerst: - houten trein (Eichhorn) - houten snijfruit - DVD Bumba in Azie - Siku auto - spel en van opa en oma 2 boekjes en een Bumba knuffel. Kind 2 (nog niet geboren dus maar met kerst wel) - loopy rings - zacht boekje - tol van Chicco En van opa en oma geen idee.
Onze kleine man is ook de 17e jarig en word hij 1 jaar dus dan zal hij ook wel aardig wat krijgen. Mike krijgt nu met sint de boerderij van de little people. Losse poppetjes van de little people. Een speelrobot. Met zijn verjaardag weet ik nog niet en met kerst ook niet. Dus vind het wel leuk om te lezen wat jullie geven dan heb ik een beetje inspiratie...
Jelmar krijgt voor sinterklaas een Vtech Winnie de poeh laptop en voor kerst een chicco tuimeltoren.... en dat is alles.... hij is 7maand.... TS, mag ik vragen waarom je zo ontzettend veel hebt voor zo'n kleintje?
Sinterklaas: - Little People garage - Little People speeltuin - knuffel Ernie - boekje Ernie - kraalspiraal met Ernie - pannensetje - badboekje - skipakje - Nijntje laptop - stofzuiger - Nijntje boek (cadeaus van zowel ons als opa en oma, oma en tante). Kerst: - mini keukentje (van ons de rest hebben we gevraagd niks te geven). Overigens zijn het allemaal geen dure cadeaus. Duurste is het keukentje: 15 euro .
Onze kleine man wordt begin januari 1 jaar, dus zal de komende periode enorm verwend worden. Met de schoonfamilie doen we sinterklaas en met mijn familie doen we kerst we hebben voor beiden een budget van 15 euro afgesproken. inmiddels ben ik voor sinterklaas klaar daar krijgt hij *stapelblokjes zo'n torentje *dvd van dribbel *een babytelefoon *stuurtje met muziek erin *vuilniswagen hij vindt auto's helemaal geweldig voor de kerst heb ik een leuke trekker van fisher price gezien van 16,00 dus denk dat ik die van de week ga halen. Hoop dat het een beetje leuke feestdagen worden voor iedereen
Ze krijgt van andere ook nog wel wat, maar wat weet ik niet en ik denk ook niet zo veel. Heb trouwens zelf niet het idee dat het zo veel is, het zijn vooral dingen die we al wilde kopen maar het nu maar met sinterklaas en kerst geven...
Luca is bijna 2 en voor sinterklaas krijgt hij: - een watertekenbord - een blauwe thomas de trein - een boekje bumba met de trein - stapelblokken van sesamstraat We vieren het zaterdag bij de ene opa en oma en zondag bij de ander opa en oma dus hij krijgt 2 kadootjes per keer. Voor zijn verjaardag krijgt hij (Luca is namelijk jarig 26 december) - een politiemotor met een 6volt accu van ons - een shell garage met een aantal autootjes van opa en oma - een slee met rugsteun van de andere opa en oma - een potje met muziek van zijn peetouders Veel liefs Nataly
Wij doen kerst en sinterklaas. Mijn dochtertje is net 2 geworden en krijgt van ons: Little people Animalville een short vam dora een pop een bontjasje Snoepgoed en van de rest van de familie Winnie de poeh kokssetje dora voor het badje poppenstoel een spijkerrokje en replay truitje dora pjiama Berenboek en winnie de poeh boek de rest is voor mij ook nog een verrassing haha Voor kerst doen we kleine cadeautjes ik heb al gekocht een winnie de poeh douchefiguur met douchespul erin. En een speel en leer boek van dora
@ Fairy tale: hahaha, daar zat ik ook over te denken, ik ben ook fan van die kerststal (maar vind hem eigenlijk een beetje duur)! Grappig dat ik niet de enige ben.