Ah wat naar . Hoop dat het meevalt en hij verder geen berichten heeft gestuurd. Kun je in de geschiedenis zien of hij de site regelmatig bezoekt? Ik ken wel een jongen die een account aanmaakte op een andere naam om te zien wat voor reacties hij krijgen en of hij 'in de markt' lag. Ook beetje vreemd maar nog redelijk onschuldig. Maar meestal na een paar keer op de site geweest te zijn is het weer klaar. Als hij er regelmatig op komt is er misschien meer aan de hand . Succes!
Ik keek gister met een vriendin mee. Het is idd een datingsite en dan met profielen die een match kunnen hebben. Omdat we in een dorp woonden, herkenden we wel wat mannen. Ook mannen waarvan we weten dat ze getrouwd zijn. Eén van die mannen stuurde haar een bericht dat hij stiekem een nieuw account had gemaakt omdat zijn vrouw er was achtergekomen en die was niet happy... Als getrouwde man heb je er niks te zoeken, klaar. Ik zou het in principe ook nog best grappig vinden (het is echt een vleeskeuring dus ja/nee matches), maar ik vind het totaal ongepast als (gelukkig) getrouwde vrouw.
Dat meen je niet! Wat schrikken eg... Staat zijn foto er op? En kan je niet in jij berichten kijken? Ik vind dat profiel aanmaken zo gek nog niet, dan weet je tenminste echt hoe het zit.... Sterkte hoor!
Ik zit nu te trillen als een rietje....... Ik heb een gesprek kunnen terug lezen.. Hij begint dat gesprek.. Hij begint gewoon hallo hoe is het bla bla... Daarna vraagt hij, weet je wat voor site dit is.. Zij zegt nee niet echt ken dit nog niet ben nieuw hier.. Zegt ie daarna meesten zoeken hier mensen voor s.ex Zegt zij oh dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.. Zegt hij ja bij mij ook.. Vraagt ze daarna waar hij dan naar op zoek is.. Reageerd ie niet meer...
oh shit zeg ik zou ook inderdaad een nep profiel aanmaken en kijken of hij reageert op je.. als je hem nu confronteert dan spreekt hij misschien niet de waarheid en met dat nep profiel kun je hem op heterdaad betrappen.
Iemand heeft mijn man daar ook eens ingeschreven voor de fun (vlak voordat wij samen kwamen) als soort van "wraak" omdat het tussen hen niks werd... Nou die kon er moeilijk van af komen en hij kwam er ook pas achter uiteindelijk toen wij al 1 jaar samen waren (profiel was aangemaakt voordat we samen waren dus ik maakte me niet echt zorgen) Maar in dit geval zal ik je man wel aan de tand gaan voelen!
Ik vind dit niet leuk hoor! Ergens voelt het verkeerd om te speuren... Maar dit is echt niet leuk ik tril helemaal....
Wat the hell?! Logisch dat je zit te trillen, ik zou me ook rot schrikken! Kan je nog meer gesprekken terug lezen? Ik zou hem er direct mee confronteren. Bah meid, sterkte.
En ik zou echt niet doen alsof ik een andere vrouw was, zou mij echt niet lukken om het stil te houden. Als die van mij dat deed, dan hoekte ik hem direct zodra hij binnen kwam denk ik. Ik zou echt woest zijn.
Ik weet niet eens wat ik nu voel... Ben vooral verbijsterd... Of hoe zeg je dat? Ik snap het niet... Weet ook niet of ik meteen teveel er achter zoek??
Jeetje wat een klotestreek!! Maar wel rustig blijven hoor, straks komt hij thuis en als jij zo overstuur bent en hem wil confronteren hiermee kom je waarschijnlijk helemaal niet uit je woorden enz. Maar nogmaals, wat een rotstreek.
Ik zit er ook op, maar niet voor de S*ks gewoon voor gezelligheid en leuke gesprekken, zit genoeg normaal volk op hoor.. Er zit idd een groot gedeelte aan mannen en vrouwen dat op zoek is naar vertier en alleen maar naar sx........... het grootste gedeelte eigenlijk wel, ik moet echt filteren voor een leuk gesprek.. Maar verveel me vaak dus daarom zit ik erop
Waar is hij? Ik zou eisen dat hij direct naar huis kwam, om te praten. No way dat ik met een kak gevoel alleen op zaterdagavond zou zitten door zoiets.
Jeetje meis da's schrikken, knuf.. Ik denk dat ik hetzelfde zou doen als Imensa, account aanmaken, hem aanspreken en dan afspreken.. Surprise! :x