Ik heb er zo'n rot gevoel bij ben bang dat hij een smoes heeft.. Waarom liegt hij anders op die site..? Hij heeft mij toch?! Wat is er mis met mij.. Wat mist hij??
Het is zeker een datingsite heb mijn man er leren kennen. Wel zitten er heel veel op die alleen over s*x willen praten, misschien dat hij puur voor de spanning erop zit??
Ik begrijp je vragen, maar die kan je nu niet beantwoorden. Sowieso ligt het niet aan jou! En nu als een malle er voor zorgen dat die flapdrol thuis komt, zodat je hem eens even goed kan ondervragen.
Wat een rot situatie zeg! Zelf kan ik er alleen maar bij bedenken dat dit een soort uitvlucht is van hem? Hij heeft zoals ik het hier lees toch behoefte aan iets waar hij nu voor zijn gevoel tekort in komt? Misschien raar dat ik het zo schrijf, maar ik heb zelf ook eens deze fout begaan. Mijn relatie liep op dat moment niet zo lekker en ben toen als uitvlucht gaan chatten met wildvreemden. Niet eens om af te spreken of wat van plan te zijn, maar meer soort " kijken hoe ik in de markt lig" ofzo. Mijn partner is gewoon geen type die uit zichzelf zegt dat ik aantrekkelijk ben oid, en dat miste ik op dat moment. Ipv dat ik dat gewoon tegen hem zei, ging ik dom zitten chatten. Daar is hij toen ook achter gekomen en daar is toen een heel goed gesprek uitgekomen waarbij we sinds die tijd alles tegen elkaar zeggen ( t is uiteindelijk dus ergens goed voor geweest) Dit is trouwens inmiddels 9 jaar geleden en ben nu met hem getrouwd dus t is goedgekomen. Misschien heb je niks aan mijn verhaal maar ik wilde het gewoon met je delen. Ik zou hem gewoon confronteren met deze situatie, geen nep profiel aanmaken oid, heeft denk ik geen zin en je maakt het dan misschien alleen maar erger. Ik ben wel heel benieuwd naar zijn verklaring!
Oh en nu voel ik me ook nog eens een immens slechte moeder!!!! ben gewoon mijn dochter vergeten de fles te geven.... Gelukkig slaapt ze.. Maar toch!!! Ga nu meteeeeeeen de fles geven.. G*dverdomme... Ben gewoon helemaal van slag!!
Ja ik snap dat je van slag bent. Zoals eerder gezegd, ik zou even een foto maken van het scherm met gesprek erop, ook van het profiel. En hem er zo gauw mogelijk mee confronteren. Echt niet leuk zo'n bericht te lezen, ik wens je sterkte meid!
Ik dacht dat badoo alleen een soort online kroeg was... Ondertussen ben ik ruim anderhalf jaar samen met de man die ik daar heb leren kennen... Dus nee een badoo profiel betekend "meestal" wat anders.
Probeer gewoon even diep adem te halen. Een slechte moeder ben je niet, je dochter slaapt. Als ze honger had gehad melde ze zich zelf wel. Mocht je bang zijn dag je man me smoesjes komt, maak een foto van het scherm en chat. Wat je moet doen kan niemand antwoord op geven. Je kan hem gelijk confronteren, of je kan afwachten en het af en toe controleren. Dit zijn 2 voorbeelden, er zijn er zat te bedenken, evenals zat redenen waarom hij dit doet. Als je wil mag je m wel een pb sturen, want ik ga mijn verhaal hier niet neerpennen, ivm mogelijke meelezers of herkenning.
Enne, no worries - een hongerige baby krijg je echt niet stil hoor!!! Die huilt, en die moppert, en die huilt, en die gaat steeds harder schreeuwen totdat er een fles in zit. Echt. Als ze door slaapt, dan slaapt ze gewoon door, dan geef je de fles wanneer ze wakker wordt. Misschien komt ze morgenvroeg dan ook wat later en heb jij net dat kleine beetje meer rust. Of je gebruikt je tijd goed om tot 3 uur vannacht tegen je man aan te kafferen - dat om het even. Btw; mijn vent heeft zijn profiel ook nog steeds daar, hij was zo intensief aan het daten (beetje wanhopig, de arme schat) dat hij zich overal ingeschreven heeft en zich niet uitgeschreven krijgt (of daar gewoon te lui voor is om dat te doen). Verder logt hij niet in en al zou hij inloggen, dan zit daar nog niet direct wat achter. Het hoeft niet altijd wat te betekenen. Wanneer je paniekgevoel stopt, vraag jezelf af of er nog meer is waardoor je zo angstig wordt dan dat je twijfelt aan de relatie of dat je gewoon onwijs geschrokken bent.