Hoi, Mijn zoontje weegt een kilo of 6 en heeft luier nr 3 van Pampers. Meer bijna elke keer als hij gepoept heeft (en dat kan hij flink ) zit zijn rug er ook onder . Een luiermaat groter lijt mij ook niet handig want die zijn pas vanaf 7 kilo. Heeft iemand een tip voor me, want dit is echt lastig.. Groetjes
als het er uitkomt dan is het vaak toch een teken van een grotere maat luier ik weet niet welk merk je gebruikt maar heb zelf pampers of huggies en vind deze beter dan veel andere merken. kruidvat schijnt ook goed te zijn
Hoi, we hebben de luiers van Pampers. Kan altijd een maat groter proberen en anders laat ik ze wel ligen, hij heeft ze straks toch nodig.
Wij gebruiken Lidl, onze man heeft redelijk smalle heupen. En deze passen beter dan pampers of bumblies. En gelijk ook minder uitslag.. Je kunt altijd een maat groter kopen? Als dat nu niet werkt, dan kun je ze over een poosje alsnog gebruiken. We hebben nu toevallig uit nood een pak bumblies, maar er is al 3 keer een luiers plas doorgelekt, en 1 keer poep. Terwijl dit met LIDL luiers bijna nooit gebeurd. Zelfs niet bij nare zachte tandjespoep
Gebruik je de babydry of active fit? De active fit vallen net iets ruimer als de babydry dus misschien gaat het met die wel goed.
Hier juist erg te spreken over de Bumblies. Sinds wij die gebruiken bijna geen doorgelekte situaties meer. Ook gelijk een héél stuk minder uitslag.
Ik vond die Bumblies waardeloos, ze zaten voor geen meter, maar goed ieder kind weer een ander figuur. Ik gebruik ook Lidlluiers, heel tevreden over. Die eco-luiers van Etos zijn bijzonder hoog op de rug, dus misschien is dat ook nog een idee. Die heb ik een tijd voor de nachten gebruikt.
Wel grappig om te lezen welk kindje het goed doet op welke luier... Gelukkig is er een brede keus aan luiers!
hier ook de active fit van pampers, die zijn toch wat meer meegevormd, en absorberen beter...heb 1 keer Lidl en kruidvat geprobeerd: mijn kleien man had meteen uitslag.... overdag is het wel redelijk te doen, maar 's nachts absoluut pampers! bij ons thuis krijgt hij alleen pampers, en bij opa en oma heeft hij overdag zo'n huggy luierbroekjes..... groetjes
Uiteindelijk zijn wij op Pampers uitgekomen. De kraamhulp vertelde dat veel mensen erg tevreden zijn over kruidvat luiers, maar die bevallen ons juist niet. Ik heb het idee dat ze aan de buitenkant vochtig aanvoelen. We hebben ook de luiers van Da, C1000 en Bumblies geprobeerd, maar Pampers is toch favoriet. En als je ze in de aanbieding koopt valt de prijs ook wel mee
Misschien idd een ander merk proberen. Ieder kind doet het beter op een ander merk. Ik vind Pampers helemaal niets. Lekken af en toe door, sluiten niet goed aan en blijven aan zijn kont plakken als hij gepoept heeft. Vind hier de kruitvat luiers ideaal.
Hoihoi, Ik heb vanavond nr 3 active-fit gekocht en nr 4 van Pampers..ik ben benieuwd of het nu beter gaat! Bedankt voor de tips!
kennen jullie dan www.voorjekind.com super site, alle aanbiedingen van luiers, doekjes en verzorgingsproducten op een lijst echt super handig. als je je registreert kan je ook aangeven welk merk je gebruikt en dan krijg je alle aanbiedingen van dat merk in je email elke week. Wij gebruiken pampers.... baby dry, gaat prima, heel af en toe een poeplekkage, maar de hoeveelheden die onze smurf soms produceert is ook niet echt normaal kruidvat en huggies krijgt hij uitslag van ml80, om op jouw vraag antwoord te geven.... een maat groter zou ik ook niet zo snel pakken denk ik want dan is de luier groter en sluit wellicht minder goed aan... hier was het tot een maand of 8 regelmatig tot zijn nek toe in de shit.... maar hij had ook vaak diaree (allergisch wat wij toen nog niet wisten) ennige wat ik nog kan adviseren: Biotex oxi-effect spuitflacon... daar zweer ik bij echt alle vlekken uit de kleren (en bv-poep heeft een heerlijk kleurtje )
Misschien kun je de luier in de rug wat hoger optrekken? Maarja, dan kom je aan de voorkant misschien weer te kort... Wij gebruiken altijd Pampers. Heb wel andere geprobeerd, maar dat vond ik niks. Pampers zijn wel wat duurder, maar ze komen voor ons als nummer 1 uit de bus.
Hoi hoi, Hier ook active fit nr.3 van pampers, en het is nog altijd netjes binnen de randjes gebleven ondanks dat hij comfort voeding krijgt, daardoor is zijn poep een stukje dunner. Ben alleen wel een keer iets te laat geweest met het om doen van de pamper! Hele commode onder de poep, en ook nog even met die beweeglijke voeten er door heen en het was 1 grote poepfestijn! Maar dat is weer een ander verhaal.
Wij hebben op dit moment ook kruitvat maar daar gaan we als de luiers op zijn vanaf de luiers worden heel hard vind ik als onze meid erin geplast heeft en ze lekt ook vaak door als ze gepoept heeft!