Mijn hart breekt!! Mijn vriendje is zooo ziekjes.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piemie, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ohhhh ik vind het zoo erg, mijn kleine mannetje is ziek!!! Vanochtend toen ik Tygo uit bed haalde zag ik al overgeefsel in zijn bedje liggen, dus lekker in bad gedaan.
    De eerste fles kwam er vervolgens helemaal uit dus nog maar een keer in bad.
    Nog een beetje voeding geprobeerd maar hij was zo moe dat er maar 75ml in ging.
    Daarna 3 uur geslapen, toen ik hem eruit haalde helemaal rood en suf. Temp opgenomen 38.7 en normaal heeft hij maar 36.3 ong.
    Net nog een beetje voeding gegeven waar hij 60ml van opdronk.
    Hij is helemaal dufjes en kan alleen maar voor zich uitkijken. Net de HA gebeld ik meg zo komen gelukkig. Nu ligt hij naast me op de bank te slapen....

Jullie zullen het allemaal al wel meegemaakt hebben, maar ik vind het zo zielig ik kan wel janken (heb ik al gedaan)

En dan realiseer je je weer hoe belangrijk je kind is!!!

Bedankt voor het meelezen....

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Sterkte met je kleine mannetje, niks zo zielig als een ziek kindje.

Hopelijk knapt hij snel weer op!

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel beterschap voor je grote kleine vriend ;)
    En ook sterkte voor jou natuurlijk, je zou 't het liefst willen overnemen he.

4. Misswoody

Misswoody Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als je kindje ziek is vind je dat als moeder zo zielig.
    De rest van de wereld telt dan even niet meer.

Beterschap voor je kleine mannetje en sterkte voor jou!

5. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Dank jullie wel meiden!!!
    Net naar de HA geweest koorts was nog opgelopen naar 39,5 maar oortjes en longen waren schoon, dus een virusje.
    Ik heb hem net weer in bedje gelegd. Pffff ja idd kon ik het maar overnemen, arm mannetje...

6. natjes

natjes Niet meer actief

Hier nog een tygo van bijna 6 maanden die flink ziek is! Best toevallig (naam+koorts)!
    Hier ook 39 graden en amper willen drinken... arme vent!

Hopen dat ze snel opknappen!

7. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi

Nou das toevallig!!!
    Ik hoop dat jouw Tygo ook gauw beter is;)

8. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Hoop dat jullie Tygo'tjes snel beter zijn! En knuffelen met Mama is het beste medicijn!!!

9. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Heel veel beterschap aan jullie kleine bengeltjes...
    Dat ze maar snel weer beter worden.
    Een goeie remedie tegen het overgeven zij "Motilium poepsnoepjes" :) Mijn ventje heeft ook al eens virusje gehad op de maag en hij was op 2 dagen volledig de oude...

Groetjes,
    Nanske

10. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Beterschap. En ondanks dat het erbij hoort vind je het als moeder vreselijk. Ons meisje was laatst ook zo ziek. Toen ik van het werk kwam lag ze, met rode wangen van de koorts, tegen papa aan te slapen. Nou ik heb echt even gehuild toen ik ons, normaal zo actieve meisje, daar zo suf en ziek zag liggen.

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Meiden, let op dat jullie kleintjes voldoende plasluiers houden! Ons mopje ligt nu in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen :( Ook bijna 6 maanden oud en dat wil je echt niet. Als de plasluiers terug lopen direct aan de bel trekken en zorgen dat er wat gebeurd!!

12. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ohh wat erg voor jullie!!! Hoe gaat het nu met je kleintje?? Heeel veel beterschap voor jullie!!!

Hier nog steeds koorts al de hele dag 39,3. Hij drinkt wel aardig en heeft nu ong 400 ml op en een paar hapjes fruit, voor de rest slaapt hij alleen maar. Iemand enig idee hoelang koorts gemiddeld zo'n beetje aanhoud???

13. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik weet helaas wat jullie voelen.
    Mijn kleine mannetje is sinds dinsdag erg ziek. Koorts, overgeven, diarree. We hadden zetpillen tegen het overgeven en vandaag waren ze op en moest het over zijn. De koorts is weg, maar vanmiddag moest hij toch weer spugen en hebben we op de HAP een nieuw kuurtje gekregen.
    Beterschap voor jullie kleintjes!

Deel Deze Pagina