Wat voor 'slechte' eigenschap/gewoonte heeft jouw partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dames die een jongetje krijgen of al hebben, beter opvoeden dus! :)

Het zijn juist de mannen die door hun moeders een beetje verwent worden, die moeders doen het toch wel. Als ik het maar lang genoeg laat liggen..........

Ik heb ook zo'n man!

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haha.. herkenbaar!

Mijn lieverd (ja, dat is ie toch wel ;) ) is héél koppig, wil altijd gelijk hebben (irrrrritant!), ruimt nooit de tafel af, zeurt dat ik teveel kleding koop, hij ziet geen rommel en kan de witte wasgoedmand en gekleurde wasgoedmand niet uit elkaar houden.. oh jaa.. en hij is JALOERS! Het meest irritant is trouwens:

Hij moet in bed àltijd zijn voeten wiebelen, bewegen of heen en weer wippen. Waardoor het hele bed heen en weer gaat.. Pff.. dat betekend voor mij (en vooral in deze periode) SLAAPTEKORT! Maar het ergste vind ik nog dat mijn liefie er ook niet van kan slapen.. hij MOET gewoon zijn voeten bewegen en zijn knieëen knakken... Heb em al aangeboden een keer naar de ha te gaan, maar dat wil hij niet.. Maar volgens mij is er echt iets mis met zijn gewrichten..

Verder is ie heel lief en heeft ie genoeg pluspunten.. :D

3. acire

acire Fanatiek lid

die van mij boert, knakt zn nek continue en alles wat er nog meer te knakken valt.. en ik "moet" dan ook.
    hij komt te laat. heeft altijd gelijk.
    zakt steeds door mn lattenbodem heen. :p
    zapt heel de tijd..

maar verder is het een schat

4. Kijk maar uit, krijgt ie later last van zijn gewrichten van en dan is ie er niet zo blij meer mee! LET maar op!

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    :confused: Wat voor monster is dat, die steeds door een bodem heen zakt :(: :) :) :)

Waar ik me het meest aan erger is zijn grove taalgebruik. Pfff, vooral in de auto. Als ik hier typ wat hij zegt, krijg ik meteen een ban :) .
    Verder is precies te zien wat hij zoal op een dag doet, je kunt zijn spoor zo door het huis volgen.

6. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Na het brood smeren de kruimels niet even wegvegen.

Als hij een sjaggie heeft gedraait de rest op de grond vegen.

Vuile kleding naast het bed laten liggen, niet even meenemen als hij toch naar de douche gaat,( staat de wasmand).

Hij moet en zal de afstandsbediening in beheer hebben.

Asociaal kauwen als hij kauwgom in heeft ( heel iri)

Maar voor de rest is hij onwijs lief voor mij en begrijpt me als geen ander!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als hij telefoneerd ijsbeert hij door de kamer... daar word ik helemaal zenuwachtig van!

8. acire

acire Fanatiek lid

hhaha hij gelooft me niet en heeft natuurlijk altijd gelijk :)

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb r nog 1 hihi. Als ie tv kijkt en ik zeg of vraag wat aan hem. Dan geeft ie n antwoord dat je denkt.. :confused: . Ik vraag dan of hij wel gehoord heeft wat ik zei/vroeg. Zegt ie.. JAAAAH, dit en dit toch? Ehm.. NEE. En iedere keer heb ik dan t idee tegen n muur te praten. Maar dit is alleen met tv kijken want voor de rest luistert ie als geen ander. ;)

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    De mijne heeft er ook el een paar :rolleyes:

De broodkruimels niet wegvegen na het brood smeren.

De vaatdoek kleddernat op het aanrecht laten liggen.

Zijn sokken tegelijk met zijn broek uittrekken zodat zijn sokken nog in de pijpen blijven zitten zodat ik die dan weer op de grond kan vinden bij de wasmachine of ik heb er steeds maar eentje gewassen!grrr

O,ja de grootste irri vindt ik toch wel als meneer zich geschoren heeft hij die haartjes in de wasbak laat liggen maaar verder is het een schatje hoor ;)

Liefs,Claudia

11. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    De mijne is tijdens het kijken van een film echt onbereikbaar. Ik kan roepen wat ik wil, maar wordt gewoon niet gehoord. Verder natuurlijk boeren laten, scheten laten, urenlang achter de pc zitten.
    Maar voor de rest is de heropvoedingscursus die ik heb toegepast tot nu toe redelijk gelukt, haha.
    x Linda

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    uren achter de pc zitten daar is me vriend een kei in. klusjes die gedaan moeten worden vergeet hij al snel en moet wel 100x zeggen dat hij dat nog moet doen. en spullen laten slingeren daar wordt ik echt gek van en kan echt zien waar hij allemaal is geweest op een dag. van dopjes van zijn drinkfles tot aan zijn kleren die hij langs het bed flikkerd terwijl er een wasmand staat. ik moet zeggen nu ik zwanger ben hij wel extra tijd aan me besteed en ineens heel behulpzaam is :) dit is weer een positieve eigenschap en hij zorgt echt supper goed voor me. wel is hijeen beetje overbezorgt en vraagt wel 100x op een dag hoe het met zijn kleintje gaat.

13. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    - Alles laten slingeren
    - 100 doosjes van zijn werk (supermarkt) meenemen en die verzamelen in het schuurtje: gevolg: spoorzoekertje naar mijn fiets, die bedolven is onder de dozen
    - als hij kookt ligt de helft van het eten naast het aanrecht, ipv in de pan.

Maar hij is wel lief hoor.....

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    -Als ik ergens de pest over in heb, dus als ik kwaad ben... gewoon zwijgen tot het vanzelf over gaat... al duurt het een week :evil:

-Alles achter zijn kont laten slingeren, als je brood smeert laat je het beleg op het aanrecht liggen, legt de rest van het brood niet terug in de vriezer, boter niet terug in de koelkast, en je laat je bord als je klaar bent ook gewoon staan, net als je bestek en je glas.

-Lege pakjes sigaretten overal laten liggen ipv ze weg te gooien

-Vieze gedragen sokken tegelijkertijd met zijn broek uittrekken en in een prop in de badkamer gooien (neehee... niet in de wasmand, dat moet ik doen, en ik moet de sokken van de broek scheiden!).

-Als je een t-shirt uit de kast moet hebben dat onderop ligt, dan trek je hem er gewoon onder vandaan... dat de rest dan helemaal door elkaar in de kast ligt maakt toch niet uit?

-Bad niet leeg laten lopen als je in bad bent geweest... Dopje NOOIT op de tandpasta draaien :evil:

moet ik nog even doorgaan?

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ow en noooooooooit iets afmaken... kozijnen schilderen... nou ze zijn nu al een half jaar geleden voor het eerst geschilderd, nu moeten ze nog afgeschilderd worden :(

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Whahahahaaaaaaaaaaaa, nog zo een!

17. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Allemaal heeeeel herkenbaar.... hahhaah helaas!
    Maar ik heb er nog wel een... als hij een keertje op stap is geweest, en hij gaat naar bed dan maakt hij altijd het grote licht aan omdat er alleen een nachtlampje op mijn nachtkastje staat.... en dan wordt ik weer wakker!
    Ik heb gisteren bij Ikea ook een nachtlampje voor hem gekocht!

Gr. Niki

18. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Onder de douche gaan als hij uit zijn werk komt terwijl ik sta te koken.... woest word ik! Heb ik het eten klaar, staat manlief nog met zijn hoofd vol schuim :evil:

En, minstens zo irritant: altijd op het laatste nippertje of te laat verschijnen...aaaarhg!

Groetjes, Anakin.

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mijn vriend praat met zijn mond vol! bah!
    en hij kan zulke irritante geluiden maken als hij zenuwachtig is.... word ik echt aggeresief van!
    (zie je het al voor je tijdens een bevalling, had echt zin om 'm op z'n b*k te slaan, hihi)
    en hij bijt ook nog op de velletjes van z'n vingers.
    verder is ie wel leuk hoor :)

20. yessyca

yessyca Actief lid

4 jan 2007
    131
    0
    0
    Komt ie:

-mijn vriend moet altijd met zijn vingers tikken (hij is drummer)
    - hij krijgt het altijd voor elkaar om de broekzakken kapot te maken en sokken ook!
    - als hij sigartten rookt krijgt hij de hik :S
    - IK BEN ALTIJD DE SJAAK OM ZIJN VIEZE SOKKEN OP TE RAPEN!

Deel Deze Pagina