whahaha ja inderdaad! Ik durf ze niet allemaal op te noemen, straks denken jullie nog : Wat moet ze met hem?
Nou, hebben jullie even een halve dag de tijd ? Die vent van mij heeft echt de stomste dingen, waar ik me verschrikkelijk aan irriteer: - geen nieuwe toiletrol ophangen als hij die opgemaakt heeft; - tsja, hoe cliche: het dopje van de tandpasta laten rondzwerven; - de bril niet omlaag doen als hij naar het toilet is geweest; - lege shampooflessen in de douche laten staan; - koffie zetten en dan de gebruikte koffiepads op het aanrecht laten liggen; - als hij de kamer een keer aanveegt, het vuil op een hoopje laten liggen in de hoek van de kamer; - scheten laten onder zijn eigen dekbed en daarna wapperen met zijn dekbed; en zo kan ik nog uuuuuuuuuuuuuren doorgaan !
Scheten laten, Vaatwasser niet aan zetten, hoe vol die ook is, sokken op een propje in de wasmand gooien, natte handdoeken in de wasmand gooien, Je niet horen als ie tv aan het kijken is, wel alles 100x moeten zeggen, maar verders hou ik heel veel van hem hoor
Ergernis(soms leuk maar tis een keer goed...lol..) De hele dag zingen....van die zelf verzonnen liedjes... Soms ben ik er zo irri door.... Susi
Heb mijn man best goed opgevoed. Hij doet het dopje op de tandpasta, de wc bril naar beneden, ruimt de schone was op, laat nooit wat slingeren en vraagt altijd of ik wat wil eten en drinken als hij naar de keuken gaat. Maarrrrrrr....hij wilt ALTIJD het laatste woord hebben, vreselijk irritant. Op alles zegt hij: ja, maar... En hij wilt altijd praten als ik net aan het lezen ben of iets aan het volgen ben op tv, dus dan zeg ik: nu niet, maar 2 minuten later begint hij gewoon weer opnieuw te praten. Ach, als dat alles is... ik mag niet mopperen.
die van mij moet altijd poepen als hij uit zijn werk kom en ik honger heb en het eten klaar heb.....irritant
over mijn vriend heb ik niet veel slechte eigenschappen.. *Alleen dat hij vaak niet luisterd als ik iets vertel, en dan later een opmerking maken van oohh dat heb je mij helemaal niet verteld.. :S * hij smakt vaak.. verder kan ik even niets bedenken.. hij is gewoon heel netjes, ruimt alles op.. En is super lief voor mij! Alleen denkt ie soms teveel aan anderen, en vergeet zichzelf wel eens.. Ach tsja, mijn schat... Ik hou gewoon van hem
Mijn vriend is nu ziek en als mannen ziek zijn, zijn het ook echt zielige, weerloze wenzentjes. Daar kan ik me na een dag werken, drie keer de hond uitlaten, koken, opruimen én alles aangeven wat hij nodig heeft wel eens aan irriteteren. Niet geheel terecht, maar het is nu even vervelend. Duurt al 6 dagen. Hoop dat de antibiotica snel zijn werk doet... Mannetje is in naar bed en ik heb lekker even een wijntje gepakt. Even wat tijd voor mezelf. Gemeen? Nee toch?
Hahahaha leuk topic is dit! Mijn man doet als hij uit de nachtdienst komt altijd zijn schoenen midden in de woonkamer uit en laat ze daar staan. Gevolg is dat als ik een keer voor Iman op moet staan snachts ik mijn nek breek. Ook trekt hij altijd zijn kleren al uit in de woonkamer en gooit ze op een stoel. Die mag ik dan smorgens opruimen. Zijn stinkende bezwete voetbalsokken gooit hij in elkaar gedraaid in de wasmand. BEHHH Zijn vuile was gooit hij op de badkamer of op de slaapkamer en niet in de wasmand (behalve zijn voetbalwas dan haha) Als hij tv kijkt of op de pc is en ik vertel hem wat, geeft hij standaard antwoorden als 'ja' , maar weet erna niet meer wat ik gezegd heb. Ook als ik bv zeg: 'kijk, leuk he?' zegt hij 'ja' zonder te kijken! And last but not least; een nieuwe vuilniszak in de vuilnisemmer doen en een nieuwe wcrol ophangen zijn exclusieve taken voor mij (maar ik hou toch van hem hoor hihi)
Daar heb ik wel een tip voor, de mijne deed dat vroeger ook niet. Alleen wassen wat er IN de wasmand ligt en dan krijg je naar verloop van tijd vanzelf de vraag.....hee.....ik heb geen sokken/onderbroeken/shirtjes etc. meer om aan te trekken. Dat kan wel kloppen zei ik, dingen die IN de wasmand liggen moeten gewassen worden, de rest weet ik niet. Dat vooral vol blijven houden en voilla opeens kan meneer t wel
die van mij i ook ze 1 er staan wel kweet niet hoeveen schoenen voor de deur met heel veel zand! s`morgens, met als gevolg dat als ik weg wil met de kinderwagen de schoenen onder en tussen de wielen blijven zitten :x ik knikker ze dan naar buiten of ik verstop ze in de garage o wat heb ik een lol als ie ze zoekt! al ie iemand aan de telefoon heeft gaat ie heel overdreven hollands praten of hij laat de n weg bv; ja dat kan ik wel hebbe arg erg ik me dood aan en idd al ie op de pc zit is alles ja! hij gooit zomaar overal zijn was in bv zwarte onderbroek bij witte was met als gevolg grauwe linnen broek! heb ik net het huis schoon gaat ie zitten ravotten met de hond gevolg overal haar! tis net als of ie het ruikt o ja en hij verkoopt alles bv auto`s moter fiets enz... zijn motto alles is te koop, mag blij zijn dat ik er nog ben a verder is het een schat maar soms
Whuhahahah....Patroeschka! Wat leuk dat je hem weer even boven water haalt! De vorige keer heb ik er ook zo om moeten lachen. De meeste zijn uiterst herkenbaar....het gekke is dat meneer hier in huis alles achter z'n kont laat slingeren en aaaaaaaaaaaallltijd alles kwijt is: "schat, waar zijn mijn sleutels, beurs, witte hemd...blalalalall?" Maar op z'n werk kan hij zich uiterst storen aan zijn collega's die er een bende van maken... Dan zeg ik: "weet je ook eens hoe het voor mij is hier in huis" Ik ben ermee gestopt om alles achter zijn kont aan op te ruimen. Ligt er voor vijf dagen ondergoed en sokken bij ons op de slaapkamer en is er geen schone was meer? Pech gehad, dan had je maar op moeten ruimen! En boos dat hij dan is, maar dan ruimt hij daarna wel weer op. Oh ja, sokken in elkaar gevouwen in de was doen... velletjes van z'n lippen en vingers trekken, tot bloedens toe... Zodra hij het bed ziet, in slaap vallen en wij vrouwen willen dan nog effe nakletsen....
* vuile was naas de wasmand gooien!!!! * drinken voor zich zelf pakken,terwijl ik het altijd vraagt of hij ook nog wat wil!!! * scheten laten,ik weet niet waar ie ze allemaal vandaan haal!!! maar voor de rest is ie heel lief en zorgzaam. ik hou van mijn ventje
Haha wat een grappige en herkenbare dingen staan hier! Dat van aldoor te laat zijn of net op het nippertje klaar vind ik ook zo vreselijk! Waarom moet ie nou ALTIJD vlak voor we weg moeten nog alles doen? Ik word er zo zenuwachtig van, als we over 5 minuten in de auto moeten zitten, staat hij nog onder de douche. En altijd alles bagatelliseren... "ik ben echt zo klaar met douchen!" "effe gauw naar de wc, ben zo klaar hoor" Of, nog mooier, met zeiknatte haren (lang haar), alleen gekleed in zijn boxershort, tandenborstel in zijn mond, op zoek naar zijn schoenen, mompelen "ik ben klaar hoor" IK LEEF AL 8 JAAR MET JE SAMEN, IK WEET PRECIES HOE LANG JE EROVER DOET, JE BENT GEWOON TE LANGZAAM EN TE LAAT! Zo, da's lekker, dat moest ik ff kwijt. En trouwens, als we dan een beetje aan de late kant zijn, en we zitten net in de auto, dan zegt ie ook altijd "we zijn er zo hoor" Ik woon ook al 32 jaar in deze stad hoor, ik weet precies hoe lang alles rijden is, en ik weet ook precies wanneer het druk is, waar de knoopunten zitten en hoeveel stoplichten er staan, en dan reken ik nog niet eens de spoorwegovergang en de eventuele openstaande bruggen mee die we onderweg tegenkomen. Ja sorry, we zijn net even weggeweest en het was weer hetzelfde liedje hahahaha!
Sjonge lekker eigenlijk, even stoom afblazen. Ik ben eigenlijk nog helemaal niet klaar Nu we een kind hebben, moet ik ook nog zorgen dat voor hem alles in orde is als we de deur uitgaan. Dus ik moet eerst mezelf doen, douchen etc, en dan kindje badderen, aankleden, verschonen, voeden, zorgen dat er genoeg voeding meegaat in de tas, spuugdoekje, nieuw rompertje, luiers, luierdoekjes, draagzak, speelgoedje. Sta je daar door de kamer te strompelen om alles bij elkaar te zoeken, kind op je arm, tas bungelend aan je andere arm, paar luiers onder je arm, sleutelhangend aan je vinger, zonnebril in je hand, lippenbalsem en portemonnee in je andere hand, waar is zijn fles? "Weet ik niet, maar ik ben klaar hoor" staat hij daar in de deuropening als Don Johnson uit Miami Vice nonchalant tegen een kastje te leunen met zo'n triomfantelijke kop. :x