Wat voor 'slechte' eigenschap/gewoonte heeft jouw partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mijn Don Johnson (hahahaha, hoe kom je erop!) gaat gezellig zitten smakken als iets hem smaakt...

Hij neemt mij constant in de maling met zijn grapjes en roept dan, als hij zelf keihard moet lachen: "ja sorry, ik hoor 'm ook voor het eerst!" ](*,)
    (en dan MOET ik ook wel lachen, hoewel ik eigenlijk pissig wil worden)

Hij luistert vaak niet en is stronteigenwijs... :rolleyes:

Maaaaaarrrrrrrr......

Mijn kleine poepies, door de zwangerschap, laat ie ook maar over zich heen komen en mijn opvliegende karakter, ach, hij veert gewoon mee. Verder ruimt ie zijn troep op, kan schandelijk lekker koken en ontzettend goed voeten masseren.

Daar denk ik dan maar aan als ik weer eens geirriteerd ben door zijn kuren! :D

2. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    De mijne komt zowat z'n bed niet uit 's ochtends... en dat irriteert me vooral als we een drukke ochtend hebben (omdat hij 's middags weer moet werken)... wacht maar tot de kleine er straks is! :evil:

3. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Maar verder hoor je mij niet klagen hoor! ;)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Whoehahahahahaha geweldig dit! Mijn man is vrij netjes met was in de wasmand gooien enz.. Alleen de computerkamer is n grote bende. Ik maak t 1 x in de 3 maanden schoon (volgens hem onzin) ;) De prullenbak puilt dan al een week uit, maar legen.. ho maar! :( En bijvoorbeeld gaat ie helpen bij n vriend van m. Hij weet hoe laat we dan ongeveer eten.. en dan komt ie niet! Ik (met mn domme kop) hem bellen, pissig natuurlijk.. O zegt ie, ik zou nog bellen maar ik heb hier al gegeten.. :confused: GRRRRRRRRRRR. BEL DAN GEWOON FF, HOEF IK ME NIET ZO UIT TE SLOVEN JA! Maar daarentegen heeft mn man een engelengeduld en is heel sociaal. Hij helpt iedereen waar ie maar kan en zegt elke dag dat ie veel van ons houdt. Tja.. dan smelt je toch weer hè!? :)

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik heb echt een kánjer wat dat betreft... we vullen elkaar goed aan.

Ik denk dat hij eerder met meer irritatiepuntjes wat mijn slordigheid betreft zit, dan ik met de zijne ...

(of iig heeft ie meer grond voor irritaties :oops:) hihi

1 ding dat wel in me opkomt: nieuwe kaas/vleeswaren openmaken in de koelkast omdat ie niet verder kijkt dan zn neus lang is en de open verpakking dus niet ziet liggen... :rolleyes:

kmag niet klagen geloof ik ...

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik ben heel erg gemakkelijk. En hij is een perfectionist. Misschien kan je je dan voorstellen waar de irritaties wel eens liggen. Maar we vullen elkaar mooi aan.

7. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ik ben altijd eerder wakker en als ik zijn allarm 2 of 3 keer heb af horen gaan (dan is het echt tijd!), ga ik naar boven om te vragen of hij alvast koffie wil. Deze is altijd koud als hij eindelijk gehaast naar beneden komt.

Sokken op een prop in de was. De hele boven verdieping is wasmand volgens hem...

Zijn energie verkeerd verdelen. Wil wat doen maar kan niet verder met waarmee hij bezig was.
    Dan gaat hij niet iets anders zoeken om te doen, nee, gewoon ijsberen en bedenken wat hij nu kan doen. Het blijft bij bedenken en afwachten....

Kan zo nog wel even verder gaan, maar ik ben gek op hem en op zijn winden! Moet ik zo om lachen!

Groetjes, Mirelle.

8. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    zappen als er reclame op tv is, als hij aan het klussen is hoort de hele buurt het als er iets mis gaat( loopt te schelden en te slaan op alles)
    wordt er echt gek van en schaam me dood

jennefer

9. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0

heel herkenbaar ook hier!

10. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Mijn mannetje heeft ook dingen die ik minder leuk vind maar die heb ik ook hoor.
    En over het algemeen gezien vald het erg mee en is hij voor mij de liefste van de wereld.

Doei Teddy.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, hebben jullie even :p, kan wel een hele waslijst maken :) over was gesproken, het overal laten slingeren van zijn wasgoed is er een van, sokken vind ik steevast tussen de kussen van de bank. Hij komt thuis trekt zijn schoenen en sokken uit en stopt ze dan tussen of onder de bank en dan maar zeuren als er na een week geen schone sokken meer zijn :evil:

Hij is een type van IK WIL IETS EN WEL NU, dus als hij zijn zinnen op een nieuw computerspel oid gezet heeft dan doet hij net o lang onmogelijk tot hij zijn zin krijgt.

Zou je ... voor me willen doen = ja doe ik zo, maar dat zo moet je in een tijdsbestek van 3 of 4 dagen zien. Als ik iets van hem vraag verwacht ik dat hij dat zo mogelijk binnen 10 minuten aan zal pakken, hij heeft bij het woordje 'zo' het idee dat het goed is als het maar vóór het eerst volgende weekend gedaan is.

En ondanks dit alles zou ik hem voor niets en niemand in de wereld willen ruilen.
    Iets waar hij niets aan kan doen, maar wat ik wel vervelend vind is zijn hekel aan (familie)feesten, ik ben dol op verjaardagen e.d. lekker hapjes maken en dan gezellig met z'n allen in de tuin zitten en kletsen, met koffie en gebak. Dát is voor mij iets wat ik heerlijk vind. Hij heeft er echter een schurft hekel aan en laat dat ook heel duidelijk merken. Ik probeer mijn plezier er niet door te laten verpesten, want ik weet uit ervaring dat hij aan het eind van de dag toch veel plezier gehad heeft, alziet hij dat van te voren helaas niet zo.

Toch zou ik hem voor niets of niemand in de wereld willen ruilen.O:)

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Dat van die was , en dingen "zo doen" das heel herkenbaar, dus daar ga ik niet eens op in.

Een van grootste irritatie's is dat hij 's ochtends zijn yoghurt-troep niet opruimt, de lepel in de gootsteen legt ( afwasmachine staat er links naast.......) en nog meer van dat soort flauwekul.

Maar net als de rest wil ik hem voor geen goud kwijt, hij is van mij! ;)

13. Patriciadejager

Patriciadejager Actief lid

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Ik heb er maar eentje... en dat begint ook steeds minder te worden (klinkt misschien overdreven maar is echt zo :))

Wanneer we TV kijken en ik vertel wat, hoort ie niet wat ik zeg... (doet ie dus net alsof hij het hoort) aan het einde van mijn verhaal, vraagt ie dus... Uuuh wat zei je nou precies? :(

Dat is wel eens vervelend, maar het wordt al een heel stuk minder , gelukkig! (is ook heel veel energie ingestoken door mij :))

Ik ga hem eens vragen wat hij mijn vervelende eigenschappen vind :)

Groetjes,
    Patries
    :):):):):):):):):):):)

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kan zo gauw eigenlijk maar 1 ding bedenken waar ik me aan erger bij hem. Dat hij mij dingen altijd OF op het laatste moment vertelt OF op de dag zelf. Dat hij bijvoorbeeld voor de brandweer een dagje naar de vliegbasis in Leeuwarden gaat zaterdags, hoorde ik pas donderdags. 'Had ik je toch vorige week verteld? Toen lagen we al op bed. Ja, jij lag er al een tijdje maar toen ik kwam praatte je nog wel tegen mij, dus ik dacht dat je dat wel onthouden had...' Nee dus! En er zullen vast nog wel meer dingetjes zijn, maar ik weet wel zeker dat hij ook wel een aantal ergernisjes van mij heeft... :oops:

Ach, ik zeg maar zo; 'nobody's perfect!'.

15. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Heeeel veel herkenbare dingen hier! Ik vind het erg grappig om allemaal te lezen.
    Maar ook hier moet ik erbij zeggen dat hij ook zoveel goede eigenschappen heeft, en bovendien dat ik ook zoveel mindere eigenschappen heb, dat ik er eigenlijk niet teveel over wil klagen...
    Maar bij het lezen had ik wel dat ik steeds dacht: dat doet de mijne ook! Haha!

16. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    tja, hier wordt ook veel niet "gezien".
    en als ik zeg "vanavond ga ik daar en daar heen", zegt ie ja, maar vervolgens is het erin en er weer uit gegaan.

laatst nog, zei ik tegen m dat ik de wasmachine had aangedaan. zegt ie onder het eten, "hej, de machine draait, heb je die aangedaan? :(
    zegt ie als ik dat al aangegeven heb "och maar dat onthoud ik toch niet..." :evil:

het zijn en blijven mannen (er zitten ongetwijfeld goeie tussen hoor)

zo heeft zn moeder het niet helemaal goed gedaan met haar opvoeding, en dat heeft ze zelf al regelmatig toe gegeven.. heb overigens al wat dingen bij kunnen schaven, die ik weiger voor hem te gaan doen. bijv brood smeren

17. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    ooh heerlijk om dit onderwerp te lezen. Ik kom wel veel tegen van oja dat ken ik!

Zoals alle mannen ziet hij thuis het werk niet! Hij gaat liever in zijn vrije tijd met onze zoon leuke dingen doen. Tja dat wil ik ook wel, maar dan gebeurt er dus helemaal niks meer.

En ook het vergeten om dingen te vertellen. Dus een agenda in huis voor alle afspraken buiten het werk, maar deze dan dus gewoon niet bijhouden!

Verder is hij wel lief hoor, maar kritiek verdragen moet ik wel en hij niet!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    kan niks zeggen over het het helpen in huis want dat doet hij altijd!
    hihih hij wil wel graag altijd gelijk hebben hahah al zegt hij daarna ook wel ja je hebt gelijk.
    En dat kan soms wel eens gek maken maar ja iedereen heeft iets heh haha.
    ik ben ook niet perfect.

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :confused: Volgens mij zit ik in het verkeerde lichaam.. :(
    Bij ons gaat dit precies andersom.. ooow, wat ben ik errug! :oops:

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hmm...

ja wat zal ik nog toevoegen... ;)

maar hij kan ook zeker wel iets goeds hoor, als ik het vraag...

Deel Deze Pagina