Ik moest 28 juni worden maar was toen overtijd, heb op 1 en 2 juli wat bloed verloren en daarna helemaal niks meer. Heb op de 29 juni wel een test gedaan maar die was negatief. Nu ben ik net naar wc geweest en verlies nu ineens wat roze/rood slijm, terwijl het zeker nog niet de tijd is om te worden. enne we hebben toevalllig niet geklust gisteren dus dat is het ook niet. Wat is er toch aan de hand!!!!!! Weet iemand wat er misschien aan de hand kan zijn, ben eigelijk best een beetje van slag. groetjes Esther
denk aan je banner te zien dat het je eisprong is geweest meid, er zijn er vele die dan dit soort dingen hebben tijdens de eisprong...
Ik weet niet of je nog aan het ontpillen kan zijn? Zou het ook geen innestelingsbloeding kunnen zijn?
Ik ben al in maart gestopt met de pil en heb daar na een cyclus van 25 dagen tot laatste keer dus weet niet of dat het nog ontpillen kan zijn. Volgens banner zou ik woensdag mijn eisprong gehad moeten hebben dus een innestelings bloeding lijkt me niet te kunnen. Wacht het maar even af. groetjes Esther
Hoi Rebtam, Ik heb ook een half jaar last gehad van ontpillen. Dus dat kan het best zijn. En die banners, daar moet je niet al te veel waarde aan hechten hoor. Het kan best zijn dat je ei eerder of later komt. Idd maar gewoon ff afwachten hoe lang deze periode gaat duren. Groetjes kit