Waar wassen jullie mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzzert, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hallo!

De titel zegt het al een beetje, welk wasmiddel gebruiken jullie? Het zit namelijk zo. Een maand geleden had mijn dochter eczeem, is behandelt en het was weg. Ik ben toen gaan wassen met neutral, maar de was ruikt wat zuur vind ik en ook mis ik het geurtje van persil wel een beetje ;) ik gebruikte nooit wasverzachter ofz.

Dus ven ik benieuwd of meer moeders dit hebben met hun was?

2. sjak

sjak Niet meer actief

Ik was met wat er in de aanbieding is... Wel bijna altijd Robijn wasverzachter.

3. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Hier Ariel waspoeder en Silan wasverzachter. Geen kindjes, maar reageer(de) zelf allergisch op diverse wasmiddelen. Robijn kan ik bijvoorbeeld echt niet tegen.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ook eczeem en hier gebruiken we alles van de Lidl....
    Juist die duurdere merken bevatten ontzettend veel parfum wat dus gaat irriteren.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Anders sensitive wasverzachter proberen? Bij de lidl te koop. Heeft neutraal geen wasverzachter?

6. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Puur en zacht van robijn gaat hier prima met exceem.

7. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Precies dit! Wij gebruiken Uno van de Aldi. Speciaal uitgetest door een expert (mijn broer). Hij is allergisch voor de meeste waspoeders en reageerde niet op die van de Aldi. :D

8. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik gebruik ook neutral, ook de wasverzachter al jaren maar ik mis ook het lekkere was luchtje. Helaas kan mijn oudste zoon alleen neutral verdragen.

9. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Hier ook eczeem (lichte klachten). Wij gebruiken witte en zwarte reus en robijn color. Geen wasverzachter.

Maar merk je nu echt verschil door een ander wasmiddel? Probeer eens een weekje of een paar dagen wasgoed met je persil en kijk of de klachten terugkomen. Zo ja: toch neutral gebruiken, zo nee: je lekkere geurtjes persil :)

10. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ja, ik ga het inderdaad gewoon weer eens proberen ;) Ik heb gewoon een idee dat het niet schoon is, gek eigenlijk.

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wasmiddel vaak robijn of een ander a merk. Wasverzachter altijd een ph neutrale. Gebruik dit ook voor mijn zoontje omdat hij ook eczeem heeft.

Ons beddengoed en onze handdoeken gaan wel met een geurige wasverzachter. Heb in de begin fase ook met neutral gewassen maar ik merk kwa eczeem geen verschil. Wel als ik ander geurige en kleurige wasverzachter gebruik bij mijn zoon zijn was..

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Was met alles van Robijn gaat prima hier.

Deel Deze Pagina