Hallo! De titel zegt het al een beetje, welk wasmiddel gebruiken jullie? Het zit namelijk zo. Een maand geleden had mijn dochter eczeem, is behandelt en het was weg. Ik ben toen gaan wassen met neutral, maar de was ruikt wat zuur vind ik en ook mis ik het geurtje van persil wel een beetje ik gebruikte nooit wasverzachter ofz. Dus ven ik benieuwd of meer moeders dit hebben met hun was?
Hier Ariel waspoeder en Silan wasverzachter. Geen kindjes, maar reageer(de) zelf allergisch op diverse wasmiddelen. Robijn kan ik bijvoorbeeld echt niet tegen.
Hier ook eczeem en hier gebruiken we alles van de Lidl.... Juist die duurdere merken bevatten ontzettend veel parfum wat dus gaat irriteren.
Precies dit! Wij gebruiken Uno van de Aldi. Speciaal uitgetest door een expert (mijn broer). Hij is allergisch voor de meeste waspoeders en reageerde niet op die van de Aldi.
Ik gebruik ook neutral, ook de wasverzachter al jaren maar ik mis ook het lekkere was luchtje. Helaas kan mijn oudste zoon alleen neutral verdragen.
Hier ook eczeem (lichte klachten). Wij gebruiken witte en zwarte reus en robijn color. Geen wasverzachter. Maar merk je nu echt verschil door een ander wasmiddel? Probeer eens een weekje of een paar dagen wasgoed met je persil en kijk of de klachten terugkomen. Zo ja: toch neutral gebruiken, zo nee: je lekkere geurtjes persil
Ja, ik ga het inderdaad gewoon weer eens proberen Ik heb gewoon een idee dat het niet schoon is, gek eigenlijk.
Wasmiddel vaak robijn of een ander a merk. Wasverzachter altijd een ph neutrale. Gebruik dit ook voor mijn zoontje omdat hij ook eczeem heeft. Ons beddengoed en onze handdoeken gaan wel met een geurige wasverzachter. Heb in de begin fase ook met neutral gewassen maar ik merk kwa eczeem geen verschil. Wel als ik ander geurige en kleurige wasverzachter gebruik bij mijn zoon zijn was..