Sorry.. komt ie dan: 1 bloemkool 1 ui 1 liter water 2 bouillonblokjes (kip of groente) 1 flesje kookroom peper zout nootmuskaat Plakjes gerookte zalm Uitje fruiten. Water met de bouillonblokjes erbij doen en aan de kook brengen. Bloemkoolroosjes gaar koken in de bouillon. Pureer de bloemkool met een staafmixer. Voeg de kookroom toe en breng op smaak met peper en zout. Snij de zalm in stukjes of gebruik zalmsnippers en roer door de soep. Eet smakelijk!
Oh, pindasoep is natuurlijk ook heerlijk! Ik maak graag deze: Pindasoep met alfalfa en garnalen - Recept - Allerhande - Albert Heijn Sterker nog, ik ga hem vanavond maken!
Recept rode linzensoep Nodig voor 1liter: 225 gr rode linzen (gewassen) 1 grote ui 2 teentjes look 1 wortel 2 bouillonblokjes tuinkruiden 1 el salca * of tomatenpuree 4 tl paprikapoeder 2 tl komijnpoeder 1 liter gekookt water. Bak de ui in grove stukken glazig en voeg dan de look toe. Even meebakken en dan mag de wortel er in stukken bij. Het geheel even oplaten staan. Na een minuut of 5 voeg je eigenlijk alles toe (de linzen, kruiden, blokjes, tom. puree en het water) Ik laat het 1 uur koken en dan pureer ik alles met een staafmixer. Heerlijk met wat citroen, en Turks brood.
Deze zoete aardappelsoep is veruit mijn favoriet! (Heb em van iemand uit Engeland gekregen, maar dit is de Nederlandse vertaling). Heb er nog nooit amandelen in gedaan trouwens, al staat dat in het recept. Recept voor zoete aardappelsoep van Jamie Oliver | Pasta Ofzo
Drank! Klein flesje bij de slijterij te koop. Maar no worries, die alcohol maakt je dochter niet drinken: is allang verkookt als je het ff meekookt. Mjam mjam!! Deze soep kan ook niet mislukken en is zoooooo lekker!!!! Ik vries er vaak wat porties van in... Ohhhh ik wil het deze week weer maken!!
deze goulash soep is echt heerlijk Paprikaroomsoep - Recept - Allerhande - Albert Heijn deze paprikaroomsoep heb ik laatst gemaakt en was ook erg lekker pompoensoep Pompoensoep met geroosterde pompoen | Pompoensoep deze linzensoep van Eylem is ook heerlijk Mijn mixed kitchen: Mercimek çorbas Ik houd van soep!!
Die soep kan nog lekkerder 200 gram linzen aan de kook brengen, met een halve liter water, samen met een gesnipperd uitje, een klein gesneden tomaatje, paar geperste teentjes knoflook en ongeveer 2.5 cm verse gember (geraspt) In een kommetje wat kerriepoeder, komijnzaad, wat kurkuma, beetje chilipoeder met wat water doen. In een klein koekepannenetje met olie het mengsel een poosje verhitten en goed roeren. Dit door de soep gooien. Pannetje schoon en droog maken en hier wat venkelzaad in roosteren en toevoegen. Ff met de staafmixer er doorheen. Soep serveren. Naar smaak zout en peper toevoegen. Schijfje citroen en wat vers gehakte koriander toevoegen. Mjam mjam!!
bouillonsoep knolseldersoep komkommersoep zurkelsoep vissoep kreeftensoep champignonsoep kervelsoep mosselsoep soep met gerookte schelvis soep van geroosterde pompoen Soep van kikkererwten met tandoori-room soep van seizoensgroenten slasoep met kippenballetjes spruitjessoep met spekjes en korstjes zuiderse soep met chorizo
Super zeg! Dank jullie wel. Ik heb nu bloemkoolsoep gemaakt. Volgende week weer een andere proberen .