Het onderwerp zegt het al: Waar koop ik blanco canvasdoeken van 15x15 cm? Ik dacht dat ik daar wel makkelijk aan kon komen, maar heb ze nog niet gevonden. Mag evt. ook met opdruk zijn, dan schilder ik ze eerst wit. En liefst goedkoop.
heb ze ook bij de kwantum gezien in heel veel formaten en ook niet duur! Bij de action weet ik niet 100x200, kwantum volgens mij wel
Kaboutertje, ben je bij de kwantum geweest? Online staat niet alles wat ze hebben... (zag er maar 3 in de webshop) In duiven waren er veel meer in de winkel.
Ja ik ben van de week ook al in een winkel geweest. Maar zal van de week nog eens naar een andere gaan.
Wie weet trouwens waar we een mooie Eiffeltoren op canvast kunnen vinden. Expo had ze maar niet echt wat we zoeken. Internet vind ik niks of ik zoek verkeerd wie ow wie .
Ja die heb ik van de week gezien... even denken waar ik geweest ben... je hebt pb ( even ivm herkenbaarheid)
Ik vond deze: Canvas Parijs Eiffeltoren - Wanddecoratiestore.nl - Stijlvolle & Betaalbare Wanddecoratie Canvas Parijs Eiffeltoren gedrukte parijs stad Eiffeltoren op canvas doek met gespannen kader - EUR Kan je zelf geen mooie foto van de eiffeltoren vinden via google en deze laten afdrukken? Ik weet alleen niet hoe het dan met de kwaliteit zit?