Hier totaal geen vaste dagen. Vriendinnetjes vroeger hadden dat ook. Op vrijdag spaghetti, zondag friet, dinsdag aardappels, groente en gegaktbal. Yak nee, vreselijk idee!
Geen vast eetschema hier maar zullen nooit gekookte aardappels in het weekend eten, eten we sowieso niet veel...zijn meer van de pasta/rijst/ovenaardappeltjes/broodjes/wraps/soep.
Hier geen vaste dagen, wel 2 keer per week 'makkelijk' wanneer ik niet zo'n zin/tijd heb om te koken. Onder makkelijk valt: - kant en klare pannekoeken - diepvriespizza - of gebakken eitje met brood De andere 5 dagen kook ik op basis van waar ik zin in heb, wat er in de koelkast ligt, en wat het eerste op moet. Ik was vroeger altijd jaloers op kinderen die elke dag een vaste patatdag hadden! Mijn vader kookte álle dagen door de week, en élke avond agv. Ik heb een gekookte aardappelen trauma Wil dochter wel meer variatie geven.
Hier ook geen vaste dagen. Maar ook geen aardappelen in het weekend. En op vrijdag makkelijk ivm de vele sporten.
Ja dat klopt Nu zijn wij daar zelf ook geen enorme fans van hoor. Maar onze jongste eet sinds enkele maanden eindelijk(door medische omstandigheden) heerlijk met de pot mee vandaar dat we dat doen. Op de friet/pasta dag kook ik wel gewoon vers voor hem
Het enige wat vastligt is op zaterdag iets makkelijks, dan zijn we altijd de hele dag druk en heb ik geen zin in koken. Dan wordt het iets van patat, shoarma pizza. En soms als er veel mensen rondlopen bak ik pannenkoeken tussen de middag, en dan meteen 3 of 4 pakken. Dat kost wel veel tijd, dus doe ik maar af en toe. De overige 6 dagen eten we groenten. Meestal 1 of 2 keer 'verstopt' in pasta, lasagne, rijstgerecht o.i.d. en de rest aardappels (op allerlei manieren) vlees en groenten
Nee hier niet, vriend werkt onregelmatig dus ik eet soms alleen en dan eet ik iets simpels (brood/soep/magnetron). Dochter krijgt dan een potje voor zover ze dat wil Als we samen zijn eten we zoveel mogelijk aardappels vlees en groente maar de frituurpan is ook favoriet
Geen vaste dagen hier. Maar op de vreemde reden hebben we nu in de winter vaak maandag stamppot (zodat ik nog een hapje over heb op dinsdagavond voor kids) ik werk dinsdagavond vaak. En zondag meestal pasta. Verder niet.
Nee geen vaste dag voor iets... Wij werken allebei onregelmatig,dus daar passen we het een beetje op aan
Zondag, Sunday roast... Hele kip in de oven, aardappels uit de oven, aardappel purree.. Drie groentes, stuffing, yorkshire puddings met jus..
Woensdag vaak pasta of groententaart Vrijdag altijd frieten Zaterdag en zondag noooit aardappels, vaak iets gemakkelijks, zoals vleesbrood, of gebakken ei, of tosti De andere dagen lekker saai aardappels + groenten + vlees
Wij hebben een drukke dag en avond. Dus vriend moet even snel eten. Vaak hebben we broodje ei/gezond/gehaktbal/unox/tosti/sandwich. Dat soort dingentjes dus wel echt uitgebreid.
Ik wou "neeeee". Typen... Maar ehhh... Op vrijdag eet ik alleen met de kids dus dan kook ik niet uitgebreid. Iets makkelijks. Of soep. Of pannenkoeken etv Op zat/zon eten we frietjes. De andere dag waar ik zin in heb. Geen aardappels of dtamp. Maar vaak een flansinelkaariets. Of juist iets bewerkelijks omdat ik de tijd heb. Op ma-di-woe-do eten we van alles. Ik stem het af op hoeveel tijd ik heb, of iedereen tegelijk eet, op de aanbiedingen en op waar ik zij in heb. Haha
Wij eten op woensdag altijd bij vrienden waar mijn man dan gaat klussen en wij vrouwen een filmpje of serie kijken En op zaterdag frietjes.
Ik zit net zomaar uit te rekenen dat ik maar 4 van de 7 dagen kook! 😱 Alleen zondag t/m woensdag (hier is vrij/za weekend). Ik heb geen vaste dagen voor maaltijden, maar wekelijks gezien eten we elke keer gemiddeld 1x pasta, 1x avg, 1x rijst en 1x wat anders (ovenschotel, stamppot, wraps e.d.). Wij zijn maar met z'n 3en, maar ik eet als enige geen vlees en vind eens in de week vis eten ook erg belangrijk. Dus met koken blijf ik wel bezig, ook omdat ik hier lang niet altijd dingetjes kan vinden waar ik NL graag mee kookte.
Nee dat hebben wij niet. Vroeger bij mijn ouders wel altijd op zaterdag brooddag, maar wij eten elke dag wat anders.