Ik volg en reageer voornamelijk bij mensen van mijn vriendenlijst. Ik zit op een besloten FB-groep. Ik plaats zelf heel soms een status en/of een foto, die alleen zichtbaar is voor vrienden. Ik doe niet aan spelletjes en al helemaal niet aan Like-advertenties waarbij je zogenaamd iets kunt winnen.
Ik mis een optie. -ik heb facebook, ik plaats zelf weinig tot niets maar lees wel ongeveer een keer per week de berichtjes van anderen. Ik heb nu aangetikt dat ik facebook heb maar er zelden iets mee doe.
Mijne staat er niet tussen ik gebruik Facebook alleen voor de weggeefhoek om onze dingen weg t geven, of de merkkleding op bijv z8 of ninni vi Facebook pagina te verkopen, Hier en daar like ik ook de status van vrienden
ik heb voornamelijk facebook om familiecontacten te onderhouden en daarnaast plaatst ik af en toe zelf een foto'tje oid. Ook voor weggeefhoeken en verkoopsites is facebook handig
Ik gebruik het vooral om contact te houden met familie en om hun foto's te zien. En voor leuke en grappige kattenfoto's tegen te komen en eventueel te delen . Geregeld reageer ik ook op berichten of af en toe zet ik er zelf echt iets op. Maar met de jaren is dat laatste minder omdat een heel deel collega's en mijn baas-boven-baas ook bevriend zijn (mijn echte baas heb ik niet als vriend en mijn directe collega ook niet - heel bewust). In de beginperiode speelde ik ook nogal veel Farmville, maar daar ben ik mee gestopt.
Ik heb geen facebook. Wel een tijdje gehad. Maar op gegeven moment was ik er klaar mee. Mensen in mijn omgeving vonden t vanzelfsprekend dat ik ook facebook zou hebben... Dan moest ik aan de hand daarvan maar weten hoe het met hun ging bijv. ik praat dan liever 'live' met mijn echte vrienden.nee, ik vind niet dat ik iedereen een update op internet hoef te geven over wat ik gegeten heb of wat ik op tv kijk. (Daar heb ik dit forum voor, anoniem.)
Ik zet af en toe wat op Facebook, maar geen foto van mijn kind! Meer kijk ik op Facebook wat anderen hebben neergezet.
Ik gebruik het wel, maar sinds ik ziek thuis ben maar weinig. Upload af en toe een foto of status, soms prive. Heb geen zin in geklets op mijn werk. Gebruik het wel heel veel om spullen weg te geven via make a wish/do a gift. Mijn huis word op die manier flink opgeruimd en een ander is er blij mee.
1x per maand eens een statusupdate, verder gebruik ik het vooral voor de groepen en om contact te houden via messenger. Niet iedereen in mijn omgeving heeft whatsapp en vooral met groepsgesprekken is het wel handig. Heb het alleen op de pc. Niet op mijn mobiel.
Ik mis ook een optie om te stemmen: Ik zit elke dag op FB maar lees eigenlijk alleen van anderen en plaats alleen bij speciale gelegenheden zelf wat. Daarnaast speel ik spelletjes en kijk ik in een bepaalde groepen.
Ik kijk eigenlijk alleen maar. Plaats er zelf hooguit 1x per maand iets op. Ik like en deel ook niet zoveel, ben echt een gluurder, haha.
Kijk elke dag wel om te kijken wat andere mensen te melden hebben, eens per week plaats ik zelf wel eens een update maar dan ook echt als ik weer eens wat te melden heb aan de wereld. Vaak is het nog niks zinnigs haha.
Geen van alle opties. Heb wel fb, maar zet er bijna niks op. Vind het wel leuk om zo op verjaardagen iemand te feliciteren bijvoorbeeld en anderen te volgen etc. En blokkeer ook mensen die teveel onzin erop gooien, zoals raad je plaatje en wat ze heel de dag zoal doen. M'n schoonzus zet bijvoorbeeld elke tel van de dag erop wat ze doet.
Ik plaats ongeveer 1x per 2 weken een foto en/of statusupdate. Meestal zijn dat grappige (vind ik zelf ) foto's van mijn zoontje. Het zijn nooit foto's waar hij recht met zijn gezicht op staat. Soms foto's van een leuk uitje met het gezin/vrienden.
Ik gebruik FB alleen maar om: - Mijn Candy Crush voortgang te bewaren (is gekoppeld met FB) - Op de hoogte te blijven van een groot project bij ons in de stad - Contact te onderhouden met de mama's van een mamagroepje, dat hier op het forum ontstaan is. Ik kijk zo'n 1 tot 4 keer per maand.
Facebook is mijn ochtendkrant. ik scroll er dan even doorheen en klaar. Heel af en toe plaats ik zelf iets maar dat is hooguit 1x in de maand. Like acties doe ik wel aan mee en heel af en toe deel ik een filmpje.
Mijn antwoord staat er niet bij. Ik gebruik fb om op de hoogte te blijven van wat anderen bezig houdt
Ik heb geen Facebook meer. Heb na het overlijden van Siem m'n account verwijderd. Ik kon o.a. niet meer tegen berichten over (hele normale) ditjes en datjes. Heb ook nu geen behoefte meer om een account te maken, ik vind het erg leuk om op zp te lezen en schrijven.