Updates van het gezin eigenlijk nog minder dan 1x per week. Alleen (bijna) elke ochtend een foto van het haar van onze jongste. Daar doe ik bijna elke ochtend iets leuks mee. Verder gebruik ik het vrij weinig eigenlijk.
Af en toe een foto van mijn kinderen, nog minder vaak van mij en/of man. Ik like wel dagelijks iets of reageer op een status, maar ben er niet ontzettend actief mee.
1x in de zoveel dagen een foto van een van de kids of een berichtje dat ik een tentamen gehaald heb oid. Ik heb ook iemand in mijn lijst die fb als een soort dagboek gebruikt.. ellenlange statussen die - vind ik - eigenlijk niet op fb thuishoren. (En dan ook nog zelf liken). Maar goed, ieder zijn ding
Ik mis enkele opties. Ik plaats soms wat over ons/zoontje Ik zit in enkele groepen en daar ben ik wel veel bezig. Voor het nieuws te lezen voor anderen hun status te liken En domme, grappige, onnozele dingen liken
Om updates en foto's te plaatsen van mij en mijn gezin... maar zeker niet 1 keer per week, eerder 1 x per 3 maanden.
Bedrijfs matig en privé facebook om contact te onderhouden met familie verderweg en wat tekst updates te plaatsen.