Eensgezinswoning in de Randstad, 3 ruime slaapkamers en een grote zolder waar we een een 4e, grote zolderkamer hebben gemaakt met een voor en achtertuin. 800 euro bruto aan hypotheek, geen idee wat het netto is, belastingteruggave krijgen we eens per jaar.
Hier nieuwbouw appartement, huur, via makelaar (kon niet verkocht worden hier, dus alles verhuurd).. Kale huur 800 euro, komen nog servicekosten bij..
Wij hebben een 10 onder 1 kapper Betalen 822 netto pm. Spaarhypotheek en een klein deel aflossingsvrij..
Wij wonen in een huurappartement van 85 m2 voor iets van 820 per maand.. maar omdat wij huur op maat hebben is het voor ons 660 per maand. Best prijzig vind ik zelf, maar ja is de randstad he..
koopwoning, jaren 30, 2 onder 1 kap.. 5 slaapkamers, vaste trap naar 2e verdieping (vlizo trap naar de zolder daarboven).. tuin is 19 bij 8 meter spaarhypotheek (over 30 jaar is het huis helemaal van ons) en betalen ongeveer 600 per maand hypotheek (zonder belasting teruggave, als ik dit meetel dan zouden we 450/500 per maand betalen)
Tsja een knelbungalow 120m2 bruto 1135 euro. Wel variabele plafondrente dus kan oplopen naar max 1300 euro maar ook nog verder zakken. Renteaftrek wordt eind van het jaar verrekend en blijft er nog een x te betalen bedrag over (eigen zaak)
koopwoning, 150 m2 en 180 m2 grond, 3 slaapkamers en zolder. tuin met oprit en achtertuin. netto 750,=
dat zeker... vind ik ik heb een 10 onder 1 kap.. zit op 1 van de hoeken.. ik huur en betaal 560 voor 120 m2
Hier ook een koopwoning met 2 zeer grote slaapkamers en een kleine slaapkamer en verder nog een zolder over de hele lengte en breedte van het huis. Tuin van ong. 40 m2 en opp van het huis rond de 160 m2. Verder overal in het huis bergruimte te vinden, ideaal! We wonen hier sinds een maandje en zijn nog steeds helemaal vol van alle ruimte die we hebben. Hiervoor hebben we 8 jaar samen geleefd op 48 m2
Hoekwoning, sociale huurwoning, 625 pm, vier slaapkamers. Totale oppervlakte ca. 130 m3. En een tuin van 32 bij 16, dus zo'n 500m3 tuin.
Vier kamer woning. Woonlaag de derde hoekwoning in een flat ruimte 55m2 huur 575 inclusief stookkosten cv- 200 huurtoeslag is 375.. Balkon geen tuin gelijk vloer,s bevalt me prima. Sociale huurwoning Zo te lezen heb ik maar een klein huisje haha. klein maar fijn. Regio Delft
Koopwoning samen met mijn ex, hoek, 4 slaapkamers 600 euro aan hypotheek. Huurwoning voor mezelf en zoon, hoek, 3 slaapkamers en wat kleiner 440 euro per maand.
Hier ook in t gooi, te duur... Zitten nu te kijken naar een nieuwbouw woning in laren.. Ze gaan een nieuw project starten best wel interessant, woningen van verschillende types 229.000 tot 249.000... Koop je een bestaande woning ben je dat hier in de buurt ook zeker weten kwijt!
ik heb een tussen woning via woningstichting ik betaal 648 euro per maand grote 1 gezinswoning met 5 slaapkamers we hebben de zolder door 2 gesplitst