Het gaat niet per se om de hoeveelheid, maar ben wel benieuwd wat jullie vooral in de kast hebben hangen en of je ook meerdere "dezelfde" dingen hebt. Ik bedoel dan dus niet precies hetzelfde, maar zoiets. Ik heb vooral rokjes en jurkjes in de kast hangen. De laatste tijd ook wel treggings en skinny's. Nu heb ik een mooie witte skinny gekocht, maar je zult zien dat net wanneer het een leuke gelegenheid is om die aan te doen, dat die dan net in de was zit ofzo. Dus dan heb ik er 2, ze zijn net iets anders. Zo heb ik ook meerdere spijkerrokjes en meerdere witte tuniekjes. Hoe zit dat bij jullie???
mijn kast ligt werkelijk waar PROPVOL met kleding, maar draag eigenlijk vaak maar 5/6 dezelfde sets, die combineer ik dan wel onderling. Skinny jeans,heupbroeken en wel vaak tuniekjes, of tenminste wel langere shirt, zodat niet zodra ik buk mn halve achterkant eruitligt
Ik heb veel dezelfde modellen in de kast hangen. Een paar linnen pantalons van hetzelfde model maar andere kleuren ( 2x wit omdat dat zo snel smoezelig word, zandkleur, marineblauw ) Daarnaast een mooie witte jeans en dezelfde ook in het donkerblauw. En wat leuke linnen zomer jurkjes. Als bovenkleding draag ik vaak polo's en blousejes. (ook veel hetzelfde model maar een andere kleur) Zelfs mijn schoenen heb ik 3 paar van het zelfde model maar een ander kleurtje. Als ik het zo opschrijf lijkt het heel saai omdat het veel hetzelfde model is maar door de andere kleuren heb ik toch iedere dag een compleet ander outfitje aan.
Wat ik voor de zwangerschap voornamelijk droeg waren spijkerbroeken (heb ik er 2 van), spijkerrokjes (heb ik er ook 2 van) en een zwarte pantalon. Jurkjes draag ik niet vaak, al heb ik er wel 2. Qua bovenkleding meestal een vest en een shirtje er onder, of een doodsimpel truitje. Geen strakke bovenkleding in elk geval, beter van niet met mijn figuur. Die spijkerrokjes heb ik zomers ook aan, met een driekwart legging er onder. Verder wat capribroeken met daar boven tuniekjes die wat wijder vallen. Eigenlijk heb ik best een hele saaie degelijke garderobe. Blij dat ik nu ook zwanger ben en een mooie ronde buik heb die ik graag mag showen.
vanalles!! ik heb altijd standaard een paar dingen in de kast die ook tijdloos zijn. Nette zwarte broek en een nette witte, zwarte / witte blazer , spijkerjack bolero model, paar spijkerbroeken en spijkerrokjes.. hemdjes. dan koop ik ieder seizoen de "mode" dingen erbij.. nu die bloemenprint, treggings, etc. schoenen heb ik wel100..
-een aantal bootcut spijkerbroeken -1 skinny -veel jurkjes, v-hals of zo'n 'omslagjurkjes' -een aantal rokjes -een aantal tuniekjes en shirtjes met v-hals Overwegend vrouwelijk eigenlijk.
ik heb veel dingen hetzelfde maar dan andere kleuren ik combineer het altijd anders. zodat het er niet altijd hetzelfde uit ziet
Wat heb ik er niet in hangen! Heb gisteren 3 lange jurken voor de zomer gekocht, vind ze heerlijk zitten met het warme weer dus heb er direct maar 3 in verschillende kleuren en modellen gehaald
fijn dat er nog meer mensen zijn dus die hetzelfde hebben als ik. Mijn vraag ontstond eigenlijk omdat een vriendin vroeg wat moet je nou met 2 witte broeken. Toen ik doorvroeg ontdekte ik dus dat zij allemaal verschillende dingen in de kast heeft. Dus 1 spijkerbroek, 1 spijkerrokje e.d. Nu heeft ze wel veeeeeel verschillende dingen, want ze heeft een kast vol
hahaha nu begrijp ik je verhaal beter! Ik ben er dus ook zo 1. Heb heel veel verschillende dingen in de kast. koop nooit iets hetzelfde ... ben meer van de aparte stukken die je dus dan maar 1 keer koopt. Wel heb ik natuurlijk tig blauwe spijkerbroeken maar allemaal wel anders dat wel
Momenteel heb ik niet zo heel veel in de kast hangen/liggen. Ik heb nu voornamelijk basicdingen. Ben nog niet op mijn streefgewicht, dus voor die tijd wil ik niet al te veel nieuw kopen. Ik heb van niks 2 (exact) dezelfde. Heb wel van die basicshirtjes die ik dan in meerdere kleuren heb. Ik heb ook een stuk of 5 spijkerbroeken maar wel allemaal andere modellen. Bootcut, gewone rechte, een skinny, een chino enz... Verder een paar rokjes een paar jurkjes. Bovenkanten heb ik vrij weinig. Blij dat ik over 2 weken een dag ga shoppen met de meiden hahaha...
ik heb écht van alles van heeeel vrouwelijk tot echt uhm laat maar flobberen kleding (joggingbroek en t-shirt tot de knieen ) tot galajurken en spijker alles behalve leer ik ben het typje waar ik me lekker bij voel trek ik aan, en dat is echt de ene dag top tot teen gekleed gedaan make up haar, en andere dag ken ik ma flodder zijn (bij wijze van rook geen sigaar en eet geen kattevoer ) ik heb van shirtjes soms wel dezelfde in verschillende kleuren van broeken/rokken niet
Ik ben een fan van de collectie van Steps. I love the dresses. Heb dus ook bijna alleen maar jurken. Broeken draag ik bijna nooit dus die heb ik ook bijna niet. Voor een jurk kan ik heel veel geld uitgeven, maar voor broeken en shirtjes helemaal niet dat vind ik dan weer zonde van me geld. Ja soms steek ik heel raar in elkaar.
ik heb spijkerbroeken bootcut recht en skinny.. veel t shirtjes in pastel kleurtjes..topjes in allerlei kleuren.. sportieve dingen..tuniekjes.. truien..1 jurkje die ik nooit draag...(ik haat jurken en rokjes) veel dingen die je kan eindeloos kan combineren. meeste kleuren zijn ...zwart grijs wit roze en lila oh ja leuk om te weten.. veel kleding heb ik niet of leen ik uit of geef ik weer door... mijn vriend heeft meer kleding dan ik omdat hij nooit iets kan weg doen haahhahah
van alles als het maar trendy is , vind de mode van nu erg leuk! heb veel rokjes en jurkjes..legging zit gewoon het allerlekkerste en vind het erg leuk staan!
Heel doorsnee. Beetje wat er nu bij Esprit hangt ( ik heb et meeste esprit) En wel wat sportief. ( Puma) Een paar pakken ( was voor studie voornamelijk) en wat basic stukken als zwarte broeken, jeans en blousjes.
Ik heb 3 tics: 1. schoenen 2. jurkjes/rokjes 3. colberts Ik heb vooral veel schoenen, en ik heb er nog lang niet genoeg! Ik wil eigenlijk bij elke outfit zowel sportieve (platte) schoenen/sneakers als hakken hebben. In zoveel mogelijk kleuren Verder heb ik lichte en donkere jeans, wel allemaal skinny of bootcut. Relatief weinig bloesjes, want ik haat strijken Wel veel topjes (gewone en uitgaansdingen) en tuniekjes. En jurken en rokken dus. Vooral jurkjes ben ik echt verslaafd aan. Ik ben de laatste tijd ook helemaal van het donkerblauw. Donkerblauw is het nieuwe zwart wat mij betreft! Verder draag ik alle kleuren, van zwart en grijs tot knalrood en appelgroen. Alleen beige vind ik niet mooi staan bij mij. Mijn lievelingsoutfit voor door de week is een spijkkerrokje met een legging of panty eronder, en een topje en een getailleerd jasje.
skinnyjeans leggings basic longsleeves basic strakke tshirts basic hempjes jurkjes/tunniekjes harembroeken vestjes
Mij noemen ze vaak hippie of zigeuner. Lange jurken, lange rokken, broeken met een wijde pijp, veel prints, tunieken enz dus. Tja, dat is nou eenmaal mijn smaak. Maar ik zie er wel altijd leuk uit hoor. Niet onverzorgd, maar een beetje anders.