Wat voor 'soort' naam vind jij....

Discussie in 'Babynamen' gestart door Kletskous, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Daphne vind ik jaren tachtig/negentig, lagere middenklasse. Rijtjeshuis. Tuin vol tegels. Nog een zus die monique heet ofzo.

Jesper heeft linksdraaiense ouders. Een bloempotkapsel. Zusje astrid.

2. Kletskous

Kletskous Actief lid

7 sep 2012
    226
    8
    18
    Friesland
    Wat kun je dan verschillend over namen denken. Ik vind Monique en Astrid totaal niet dezelfde stijl als deze twee Namen ;)

3. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Jesper vind ik een hele normale naam met een plusje. In de stijl van Tom, Peter en Jasper, maar dan net iets leuker (want: geen Jasper, maar Jesper).

Daphne gaat voor mij twee kanten op. Persoonlijk vind ik het een hele leuke naam, in de stijl van het gezin van Daphne Deckers. Beetje hockey. Aan de andere kant vind ik Daphne ook in de categorie Desirée vallen. Een beetje ordi dus.

4. Kletskous

Kletskous Actief lid

7 sep 2012
    226
    8
    18
    Friesland

Jij slaat voor mij eigenlijk precies de spijker op zijn kop. Degelijk vind ik niet zo'n probleem. Wat sommige mensen zeggen qua kleding en kapsel heb je zelf in de hand. Maar ik wil geen ordi naam en vind idd Daphne in de stijl van Daphne Deckers en Daphne Bunskoek leuk.

5. Celest

Celest Bekend lid

17 sep 2009
    575
    0
    0
    Moederen
    Thuis
    +1 Precies dit.

6. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Geen kak/hockey namen en zeker ook geen aso namen.
    Ik zie bij deze namen een beetje creatieve / alternatieve ouders voor me die kiezen voor montessori onderwijs en zelf groente kweken in de tuin.
    Sorry als ik iemand hiermee beledig ik denk namelijk heel erg in plaatjes ;)

7. Islah

Islah Niet meer actief

Jesper vind ik in een gewoon "doorsnee" gezin passen. Geen kakgezin en ook geen kampgezin dus, ook geen "hip" gezin.
    Dafne wel een kaknaam.

Deel Deze Pagina