Sinds een paar dagen heeft mijn zoontje heel veel last van korstjes op zijn gezicht. Voornamelijk tussen zijn wenkbrauwen in. Nu heeft hij zijn hele gezicht ook onder de baby acné staan, maar dit is volgens mij iets anders.... Sinds twee dagen wordt het snel steeds erger, nu begint het ook op zijn oren en zit er een soort scheurtje tussen zijn oorlel en zijn hoofdje. Maar ook begint hij ineens veel korsten op zijn hoofd te krijgen... Heb even wat op internet gezocht maar ik kan niet echt goede foto's vinden. Ik heb wat foto's in mijn album gezet, zouden jullie eens willen kijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/49948-albums8911.html Alvast bedankt!
Het lijkt er wel op. Evi heeft het ook gehad op de oortjes en wenkbrauwen. Nu alleen nog op dr hoofd.
Ik smeerde het in met babyolie zodat het vet bleef. In het haar kan je het dan ook na een aantal keer vet houden 'weg borstelen'. Mocht het zo zijn dat je met een aantal dagen geen verandering ziet dan kan je beter naar de ha
bedankt voor jullie reacties! We moeten morgen naar het ziekenhuis naar de kinderarts ivm een mogelijke koemelkeiwit allergie. Dan zal ik het daar ook even navragen, misschien heeft het met elkaar te maken?
Ja klopt, morgen moeten we naar de arts. Maar ik vroeg me dus af of dit iets losstaands is, of dat het verband heeft met elkaar...en aangezien ik vaak hoor dat kindjes Berg krijgen, dacht ik dat het dat misschien kon zijn...
Hoi, Is berg ja, alleen wist ik niet dat het ook op de oren kon voorkomen. Bij mijn zoon ging het het goed weg met de allergie-eczeemzalf (hydrocortison), dus informeer wel even bij je arts. Dit vind ik zelf al wel best heftig.
Ik vind het wel lijken op de reactie van koemelk. Kindje op mijn werk had ook zulke plakkaten op een gegeven moment. Toen ze over stapten op andere melk verdween het langzaam aan weer. Nu heeft ie een gaaf huidje gewoon weer. edit...ik zie nu dat je al bij de arts bent geweest en dat gedacht wordt...
Het ziet er in elk geval heeeel anders uit dan de berg die mijn dochter heeft... ik ben benieuwd wat de kinderarts zei.
De KA dacht ook aan berg, we mogen er in ieder geval niets opsmeren, want als het indroogt geneest het sneller. Het is nu echt heel erg oranje. Voor zijn gezicht krijgt hij nu creme. (de uitslag in zijn gezicht is wel van de koemelkeiwit allergie).
Hoop dat je mannetje er nu gauw vanaf is. In ieder geval van die uitslag in z'n gezichtje... Succes ermee!