kado verjaadag leider kinderdagverblijf

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dobbel, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Nou de baas, en tevens verzorger van ons kinderdag verblijf wordt 50. en gaat dat vieren alle kinderen en ouders zijn uitgenodigt.
    wat moet ik nou geven, vind dat zo lastig.
    iemand tips. tis dus voor een man.

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    niemand een tip??

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Uhm jeetje moeilijk, heb je een bepaald bedrag in je hoofd zitten..

4. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik zou denken dat de oudercommissie daar het best iets op kan verzinnen, namens alle ouders...
    Wat ik zelf als pedagogisch medewerkster kinderdagverblijf weleens gekregen heb: chocolade, kadokaart BodyShop, bloemen, kaasplateutje met kaasmesjes, een soort grote (fruit)schaal van de wereldwinkel...
    Ik zou het sowieso niet te duur maken, zeker niet als hij van alle ouders iets verwacht te krijgen. Dit komt op mij persoonlijk over als een soort opdringen van de ouders om toch wat te kopen voor hem. Ik ben het tenminste niet gewend dat de verjaardag van de 'baas' gevierd wordt. Aan de andere kant wordt hij ook maar één keer vijftig.
    Kun je niet aan de leidsters vragen of zij niet iets kunnen bedenken namens de ouders, bijvoorbeeld een boek met op alle bladzijden een foto van een kindje met een eigen tekst van de ouders??

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Misschien een fles wijn met een etiket van je kindje (is bij de hema te maken). Of een chocolade waar gefeliciteerd op gespoten is.

Moeilijk he!! Ik vind het altijd zo lastig om een leuk en orgineel cadeautje te vinden!

6. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Een leuk gekleurde badhanddoek met een washandje (gewoon van de HEMA ofzo) met daarbij een fotokaart van je kindje...?

Deel Deze Pagina