Nou de baas, en tevens verzorger van ons kinderdag verblijf wordt 50. en gaat dat vieren alle kinderen en ouders zijn uitgenodigt. wat moet ik nou geven, vind dat zo lastig. iemand tips. tis dus voor een man.
Ik zou denken dat de oudercommissie daar het best iets op kan verzinnen, namens alle ouders... Wat ik zelf als pedagogisch medewerkster kinderdagverblijf weleens gekregen heb: chocolade, kadokaart BodyShop, bloemen, kaasplateutje met kaasmesjes, een soort grote (fruit)schaal van de wereldwinkel... Ik zou het sowieso niet te duur maken, zeker niet als hij van alle ouders iets verwacht te krijgen. Dit komt op mij persoonlijk over als een soort opdringen van de ouders om toch wat te kopen voor hem. Ik ben het tenminste niet gewend dat de verjaardag van de 'baas' gevierd wordt. Aan de andere kant wordt hij ook maar één keer vijftig. Kun je niet aan de leidsters vragen of zij niet iets kunnen bedenken namens de ouders, bijvoorbeeld een boek met op alle bladzijden een foto van een kindje met een eigen tekst van de ouders??
Misschien een fles wijn met een etiket van je kindje (is bij de hema te maken). Of een chocolade waar gefeliciteerd op gespoten is. Moeilijk he!! Ik vind het altijd zo lastig om een leuk en orgineel cadeautje te vinden!
Een leuk gekleurde badhanddoek met een washandje (gewoon van de HEMA ofzo) met daarbij een fotokaart van je kindje...?