hey meiden, misschien is het leuk om over de soort symptonen op topic te maken zag dat het er nog niet was. ik ben nu een aantal dagen overtijd en merk verschillende dingen. rommelende darmen heel vaak plassen krampjes heel af en toe een kriebelgevoel in me buik bobbeltjes op mijn tepels zijn groter en me tepels zijn aan het vervellen lijkt het wel. en heb een streep van mijn schaambeen tot aan mijn navel. af en toe duizelig en misselijk bij mij wijzen de zwangerschapstesten negatief uit maar voel me wel zwanger. met al deze symptomen. herkent iemand dit of heeft iemand andere symptonen? groetjes meriam
Bij het onderdeel zwangerschap is een topic met eerste symptomen Iets verder naar beneden scrollen op de hoofdpagina http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=10
Ik heb niet zo veel symptomen, maar als ik goed zoek kan ik er een paar noemen: Veel afscheiding (sinds vandaag) Moe, chagrijnig, snel geïrriteerd (weet niet of dat echt symptomen van de zwangerschap zijn, kan ook omdat ik het momenteel nogal druk heb) rommelige darmen (af en toe, niet constant) Dat was het eigenlijk wel. Mijn test was gisteren duidelijk positief (dikker kon het lijntje gewoon niet) maar ik voel me (nog) niet echt zwanger!
rommelende darmen, vaker plassen, krampjes, heel af en toe een kriebelgevoel in me buik, bobbeltjes op mijn tepels zijn groter, af en toe duizelig en misselijk, blauwe aderen borsten en linker kant van me buik. Had bijna hetzelfde als jou dus. Ben niet zwanger.