wat voor soort wandelwagen is geschikt voor boswandelingen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door shewolf, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koelstra! Is echt ideaal, vindt hem veel steviger en robuuster overkomen als de mura en een veel grotere boodschappenmand. Bak is net zo groot alleen heel belangrijk vouwt op inclusief zitje en kan ook twee kanten op. Bij de mura zit je altijd me

2. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met een los zitje. Vond ik zelf ook heel belangrijk. En die drie wielen voorste is ook dubbel en er is nu ook een vierwiel versie uit. Succes met je keuze!

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry kan wel inklappen met, maar iemand die ik ken deed dat nooit, dus vandaar

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Teutonia!! heb er al heel wat boswandelingen mee gemaakt :)

ik zou eens naar een goede babyzaak gaan en daar informatie inwinnen, wij mochten ze buiten uit proberen (oke niet in het bos:p) dan krijg je er ook weer een ander idee van.
    bedenk van tevoren wat je eraan wilt uitgeven en wat je er precies mee wilt. bos? strand? wagenbak groot genoeg?

wat ook erg belangrijk is, alvast bedenken of je al snel meer kinderen wilt!! daar hebben wij nooit aan gedacht en zullen straks een duowagen aan moeten schaffen.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Mutsy single spoke 4-rider. Wij hebben een hond, dus er is zo'n beetje dagelijks mee over terreinen gebanjerd die niet bepaald recht waren.
    Voor 2 kinderen gebruikt en nu wordt hij gebruikt bij de oppas van mijn neefje, want na 4 jaar gebruik was hij nog steeds helemaal in orde. Fijne stabiele wagen.

6. angel229

angel229 Niet meer actief

De Mura 4. Geweldige wagen. Goede luchtbanden, grote reiswieg. Eigenlijk alles wat mijn voorgangsters al omschreven hebben. Gebruik de wagen nu 7 maanden en ik heb er al zoveel plezier van gehad!!! Als ik een tweede keer een kinderwagen moest kopen, dan weer deze!!

7. Erwtje12

Erwtje12 Lid

12 jan 2012
    28
    0
    0
    Zuid-Gelderland
    Wij twijfelen tussen de mura4 en de bugaboo. Twijfels bij de mura zijn vooral de luchtbanden, gaan die juist niet kapot op ruige gronden? Ik zie mezelf al met hond, kind en kapotte banden staan in het bos...

Deel Deze Pagina