hoi hoi, ik had buik en rgweeen en wat ik vervelend vond was dat de buikwee dan net weg was en de rug wee nog door sluimerde en dan begon mijn buikwee weer! Liefs
Buik-, been-, en rugweeën ik vond de laatste twee het ergst...vooral de beenweeën...ik kon niet meer zitten of staan of lopen....pffff....
Een storm van buikweeën, amper tegenaan te puffen. Ik heb eigenlijk aan een stuk door liggen puffen omdat ze zo snel op elkaar kwamen
Ik heb bij Yentl alleen rugweeen gehad en best heftige heb mijn man en ma behoorlijk lopen commanderen om te masseren maar alles is goed gekomen hoor!Bij Vince geen weeen heb van hem een ks gehad. Liefs,Claudia
Ik had bij elke wee tegelijk buik en rug-weeen. Niet zo fijn als je plat op een bed ligt aan de CTG en amper mag bewegen....
Eerst heb ik alleen lichte buikweeën gehad. Vanaf het moment dat ze mijn vliezen braken kreeg ik heftige rugweeën... Ik dacht dat ik gillend gek werd
Ik had rug-, en buikweeen tegelijk. Kon absoluut niet op bed liggen alleen maar kleine rondjes lopen (omdat de snoeren aan m'n lijf me niet meer ruimte gaven ). Ik vond de weeen erg heftig. Silly
ik had rugweeen...ik heb daar bijna een week mee rondgelopen...maar mijn weeen waren niet sterk genoeg...maar ik had na een week al 7 cm ontsluiting. Ik heb maar 10 minuten weeen weg moeten puffen...en dat vond ik reuze meevallen... Pff wat een mazzel had ik
Ik had ook alles, denk ik. Rugweeën kreeg ik pas toen de placenta vast bleef zitten. beenweeën alleen tijdens de weeënstorm.