Hoi meiden, Even nieuwsgierig, onze kleine is bijna 5 weekjes. Wat me opvalt is dat ze vanaf een week of 2 warm aanvoelt, temperatuur is dan ook zo rond de 37,5 graden. Soms voelt ze net als een kacheltje, verder groeit ze goed, drinkt ze goed en slaapt ze goed. Geen bijzonderheden! Wat denken jullie moet ik mij zorgen maken? Groetjes Oogappel
Bij ons juist laag 36,4. Maar ik weet van mezelf dat ik ook een lage temp heb over het algemeen. Als twijfels hebt overleg dan gewoon eens met de assistente van je ha of als je naar het cb moet.
De temperatuur van mijn mannetje ligt ook meestal tussen 37,3 en 37,6. Heb t weleens bij de ha verteld maar is niet erg. De 1 heeft nu eenmaal een hogere temperatuur dan de ander.
Die van mij 37.5. Als je wilt weten of je kindje het te warm heeft,moet je in haar/zijn nekje voelen.daar voel je meteen of hij/zij het warm of koud heeft(ook net geleerd)Dus niet aan de handjes of voetjes
Alles tussen 36,5 en 37,5 is normaal en prima. Je kindje wordt elke dag ouder, groter en sterker en dat heeft invloed op de lichaamstemperatuur. Je kunt op dit moment nog niet spreken van EEN temperatuur.. deze kan nog erg wisselen per dag en zelfs op de dag. Zolang de temp niet boven de 37,5 komt is er niets aan de hand. Is het even iets hoger (tot 38 graden) dan hou je het goed in de gaten. Boven de 38 graden bel je altijd je huisarts
36.7. Als het iets hoger was, was er meestal ook even "iets", al heet alles t/m 37.5 normaal. Wat ik wel herken is het warm zijn: de eerste een of twee maanden had ze het altijd erg snel warm, nooit te koud. Ze was ook altijd een kacheltje met vaak een zweetkoppie. We trokken haar dan ook nooit zoveel aan. Later veranderde dat en had ze het niet meer steeds zo warm.