Beste mede-forum lezers, Mijn lieve zoontje is enkele weken (6 wkn) geleden, erg geschrokken van een straaljager die "laag" over vloog. Hij was buiten en ik keek vanuit de keuken netjes toe. Sinds dien gaat/durft hij niet meer alleen naar buiten... Ik (of mijn man) MOETEN mee, en dan speelt hij heel leuk, maar als we maar even naar binnen gaan, is het krijssen. Kent iemand dit of heeft iemand tips. Keesje29
Mijn zoon had dit ook op deze leeftijd. En dat zonder straaljager. Hij durfde niet alleen in de tuin te spelen, dus ik ging maar heerlijk erbij zitten met een kopje koffie en een tijdschrift. Gaat vanzelf over.
had mijn dochter ook op die leeftijd. nuis ze 2,5 jaar en soms heeft ze nog zulke dagen met vlagen. hoort er denk ik gewoon bij.
probleem komt me bekend voor. Hier ook laag vliegende straaljagers en dan is mijn zoon in no-time binnen! en ik moet altijd mee naar buiten. sinds deze week ben ik bezig als er een straaljager overvliegt te gaan zwaaien met mijn zoon naar het vliegtuig dan zeggen we dag dag mensen in het vliegtuig en zwaaien we beiden. dit werkt erg goed! als er nu een straaljager overvliegt zwaait mijn zoon en komt niet meer meteen in huis omdat hij bang is... maar ja het is ook een ontzettend kabaal die straaljagers