Wat voor sport beoefen jij en vind je het leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb heeel lang aan wedstrijdskien gedaan.. Dus dat is zeker mijn grootte hobby!
    Heb ook mijn anwarter gehaald, al een tijd geleden, dus lesgeven mag ik ook..

Daarnaast moet ik, van mezelf, nu wat meer gaan bewegen, zodat ik mijn conditie wat opbouw...

2. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ik heb een aantal jaren aan Salsa-dansen gedaan. Iedere week les en dan nog de feesten en de vaste vrije dansavond van onze dansschool bezocht.

De laatste tijd komt het er niet meer zo van. Het is wel heeeeeeel erg leuk om te doen en erg goed voor je conditie!

(heb er trouwens mijn manneke ontmoet. :D )

Groetjes,
    Aleida

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.874
    113
    Skiën in de winter, heb ook een tijd aquarobics gedaan, maar kreeg een andere lerares die het helemaal niet leuk deed, dus mee gestopt. En ik golf, aangezien ik van die rotknieën heb (weet dat skiën moet ik ook niet doen). Golf is ook best leuk en je loopt behoorlijk wat af. Verder wandel ik veel met de hond.

4. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Normaal gesproken rijd ik paard, die doe ik al ongeveer 23 jaar dus ik vind het geweldig! Omdat ik voor mijn zwangerschap nog maar 1 keer per week reed (op een andermans paard, mijn eigen paardje is met vervroegd pensioen wegens mindere gezondheid) doe ik nog aan spinning 2 keer per week. Maar dat is echt voor de moet, voor de beweging dus. Weet niet of ik nog zin heb om daaraan te beginnen na de zwangerschap. Verder is tennissen een grote hobby maar heb ik ook al 2 jaar niet meer kunnen doen vanwege een verkalking in mijn schoudergewricht. Helaas zal dat er dan ook niet meer van komen.

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    hier ook paardrijden! wel maar 1 keer in de week op een manege, maar wel super gezellig...
    ik kijk er nu wel naar uit om weer te kunnen rijden!

groetjes Lonneke

6. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Ik zou graag weer Power Yoga oppakken. Helaas kan dat niet bij mij in de buurt. :(

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik rijd paard ong 2x per week.
    en ik fiets elke dag naar mijn werk om nog een beetje in beweging te blijven

8. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik ben weer begonnen met korfbal na de bevalling.
    Nadat ik een jaartje gestopt was (ivm zwangerschap en verhuizing)
    Doe het nu al 20 jaar... met dus 1 jaar onderbreking.
    Sportschool heb ik vorig jaar ook gedaan, maar momenteel sponsor ik alleen de sportschool maar... moet nog steeds opzeggen haha

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Handbal en tennis, handbal 2 keer in de week tennis heel afwisselend, wintercompetitie 2 keer in de maand en voorjaarscompetitie 7 keer op een zaterdag.
    Eerder ook rowing op de sportschool, maar dit is gestopt en kan ik nu er sowieso niet meer bij doen met een kleine.....

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Paardrijden. Na een vrij lange pauze vandaag begonnen met mn nieuwe paard. Alleen grondwerk voorlopig maar ik ben in ieder geval lekker actief buiten bezig.

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    vroeger heb ik een poosje bodypump gedaan: oefeningen met gewichten op een stang en dan op lekkere muziek! was erg leuk. Maar kreeg het te druk met werk en zei zo vaak af dat ik er maar mee ben gestopt

12. In de zomer doe ik aan softbal en dan vooral omdat ik het een erg leuke sport vind en het leuk vind om een teamsport te hebben.

Nu het seizoen weer voorbij is wil ik mezelf weer richting de sportschool gaan trappen voor fitness, maar mis dan wel het teamgebeuren hoor!

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik doe aan bankzitten :D Errug leuk :)
    Maar even zonder gekheid: ik beoefen geen enkele sport. Ik heb daar toch de wilskracht niet voor.

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik doe nu ook niks hoor. ik kan wel aardig zeilen maar daar krijg je nou ook niet echt megaconditie van...

Deel Deze Pagina