Wat voor sport doen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door cvwinkoop, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Paardrijden. Wat het me kost? Veel te veel, tis mijn eigen paard ;) Stalling is gelukkig gratis maar dierenarts, hoefsmid enzo natuurlijk niet. Ook is het een grote investering in 1 keer (paard, tuig) maar ik vind het heerlijk.

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik heb ook jaren lang gevoetbalt.
    Waar jij?
    Ik bij VV Standaard (in mijn jonge jaren), MKC en Polaris.
    Helaas moeten stoppen ivm meniscus.

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Nu doe ik alleen nog maar aan denksport. En wiien.

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik rijd ook paard, op een manege. Kost €140 per kwartaal. Doe ik nu zo'n 9 jaar.
    Donderdag mag ik weer. Het is er altijd heel gezellig :D Ik heb er wel weer zin in! 2 keer geen les gehad ivm. de feestdagen.

5. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

voordat ik zwanger was deed ik aan fitnes, deed het 3x in de week.. krachttraining en een fatburn programma.. wilde de 2 overgebleven kilootjes van esmee's zwangerschap zo graag kwijt.. :p werkte prima.. 2 maanden en het was eraf.. verder vond ik het wel leuk om te doen.. maar deed het meer om af te vallen.. daarna had ik er niet veel oog meer na..

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik fitness minimaal 4 keer in de week!

- bodypump
    - bodysteps
    - xco

Zo gaaf en heerlijk om te doen! :D

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Fiets 3 keer per week in totaal 22 kilometer naar werk en terug. Loop met de hond. Tja, en dan bén je d'r wel met me :)

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Leuk meiden :) ! Hier nog iemand die jaaaaaren heeft gevoetbalt (laag hoor, 4e en 5e klasse in west-brabant). Momenteel rustend lid, maar veel meer rustend dan gepland helaas. Op de dagen dat we spelen moet ik 1x in de 2 weken werken en door verhuizing kan ik ook niet meer trainen (is te ver) . En tja, nu met de kleine komt het er gewoon niet zo meer van, het kost te veel energie. Ik mis het wel hoor.
    Ik heb nog even gekeken voor een leuk team hier in de buurt, gewoon om af en toe eens te trainen weer, maar dichtbij genoeg, is er geen helaas.

9. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    Ik heb ook jaren gevoetbald op hoog niveau, o.a nederlands elftal bij de jeugd etc, maar had geen zin meer in het reizen etc, dus nu doe ik wat fitness, en we hebben de wii

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.946
    5.255
    113
    Home
    ik volleybal en ga verder wel eens fitnessen en als het weer wat warmer wordt hardlopen

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik fitness 1 x per week, en betaal daar niets voor, mijn werk betaalt.

En ik rijd 3 x per week paard. Het is mijn bijrijdpaard en ik betaal € 75,- per maand als tegemoetkoming in de stallingskosten. Als het meezit ga ik dit jaar misschien ook wedstrijden starten en dan komen er nog wel wat kosten bij. Maar voor mij is het een super oplossing. Heb te weinig tijd voor een eigen paardje en nu heb ik gewoon een paard van iemand anders dat 3 dagen per week 'van mij' is.

12. Shaar

Shaar Actief lid

27 aug 2008
    127
    0
    0
    Ik tennis 1x per week. Lidmaatschap 160 euro per jaar. In het voorjaar begin ik weer met lessen.
    Deze kosten 115 euro voor 10 lessen (dus 10 weken).

groetjes Shaar

13. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik doe aan salsa sport. Soort aerobics op salsa muziek en flink met je heupen wiegen, errug leuk.
    Ik betaal 75 euries voor 18 lessen

Deel Deze Pagina