Paardrijden. Wat het me kost? Veel te veel, tis mijn eigen paard Stalling is gelukkig gratis maar dierenarts, hoefsmid enzo natuurlijk niet. Ook is het een grote investering in 1 keer (paard, tuig) maar ik vind het heerlijk.
Ik heb ook jaren lang gevoetbalt. Waar jij? Ik bij VV Standaard (in mijn jonge jaren), MKC en Polaris. Helaas moeten stoppen ivm meniscus.
Ik rijd ook paard, op een manege. Kost 140 per kwartaal. Doe ik nu zo'n 9 jaar. Donderdag mag ik weer. Het is er altijd heel gezellig Ik heb er wel weer zin in! 2 keer geen les gehad ivm. de feestdagen.
voordat ik zwanger was deed ik aan fitnes, deed het 3x in de week.. krachttraining en een fatburn programma.. wilde de 2 overgebleven kilootjes van esmee's zwangerschap zo graag kwijt.. werkte prima.. 2 maanden en het was eraf.. verder vond ik het wel leuk om te doen.. maar deed het meer om af te vallen.. daarna had ik er niet veel oog meer na..
Fiets 3 keer per week in totaal 22 kilometer naar werk en terug. Loop met de hond. Tja, en dan bén je d'r wel met me
Leuk meiden ! Hier nog iemand die jaaaaaren heeft gevoetbalt (laag hoor, 4e en 5e klasse in west-brabant). Momenteel rustend lid, maar veel meer rustend dan gepland helaas. Op de dagen dat we spelen moet ik 1x in de 2 weken werken en door verhuizing kan ik ook niet meer trainen (is te ver) . En tja, nu met de kleine komt het er gewoon niet zo meer van, het kost te veel energie. Ik mis het wel hoor. Ik heb nog even gekeken voor een leuk team hier in de buurt, gewoon om af en toe eens te trainen weer, maar dichtbij genoeg, is er geen helaas.
Ik heb ook jaren gevoetbald op hoog niveau, o.a nederlands elftal bij de jeugd etc, maar had geen zin meer in het reizen etc, dus nu doe ik wat fitness, en we hebben de wii
Ik fitness 1 x per week, en betaal daar niets voor, mijn werk betaalt. En ik rijd 3 x per week paard. Het is mijn bijrijdpaard en ik betaal 75,- per maand als tegemoetkoming in de stallingskosten. Als het meezit ga ik dit jaar misschien ook wedstrijden starten en dan komen er nog wel wat kosten bij. Maar voor mij is het een super oplossing. Heb te weinig tijd voor een eigen paardje en nu heb ik gewoon een paard van iemand anders dat 3 dagen per week 'van mij' is.
Ik tennis 1x per week. Lidmaatschap 160 euro per jaar. In het voorjaar begin ik weer met lessen. Deze kosten 115 euro voor 10 lessen (dus 10 weken). groetjes Shaar
Ik doe aan salsa sport. Soort aerobics op salsa muziek en flink met je heupen wiegen, errug leuk. Ik betaal 75 euries voor 18 lessen