Hallo, Ik heb een vraagje. Wij zouden graag beginnen aan een kindje! ( Ons eerste!!) Nu is het zo dat ik vroeger aan de pil ben gegaan omdat ik altijd enorme menstruatiekrampen had! En daarbij bedoel ik echt dat ik niet meer kon functioneren. Overgeven, flauwvallen, ... Nu heb ik schrik, als ik weer ga stoppen met mijn pil dat ik dit terug ga hebben! Meiden die hier nog ervaring mee hebben? grts
Overgeven had ik niet... maar ik kon idd gewoon ineens op de grond liggen tijdens een ongi vroeger... en de vloeden waren soms zo erg dat niets eigenlijk hielp... Ik moet wel zeggen dat ik na de pil er veel minder last van had... wel af en toe licht in mijn hoofd, en af en toe stevige krampen... maar ik heb niet meer op de grond gelegen.... wel had ik na de pil aan het eind van mijn cyclus 1 nacht verstopping... die was wel heel erg naar. Maar goed... Voor jou zegt dit natuurlijk heel weinig... ik hoop gewoon voor je dat het mee gaat vallen... ieder mens, en ieder lichaam is weer anders...
ik weet precies wat je bedoelt, voordat ik met de pil begon had ik ook altijd heel veel pijn en hoopte inderdaad dat het wel minder zou worden als ik stopte nou het tegendeel is bewezen, kan nog steeds door de grond van de pijn heen gaan, gelukkig is het bij mij alleen de eerste twee dagen dat ik ook bijna knock out kan gaan hoop natuurlijk voor jou dat je minder tot geen pijn gaat krijgen
vóór ik aan de pil ging en ook tijdens trouwens, had ik heel veel last van buikpijn. nu ben ik in december 2010 gestopt met de pil en vooralsnog niet veel buikpijn gehad. een flink verschil. ik hoop dat het voor jou mee gaat vallen. het schijnt dat je er overheen kunt groeien.
oh, zo herkenbaar! Echt, ik had dat bericht kunnen schrijven. Bij mij precies hetzelfde. Lag echt elke maand 3 dagen plat op bed en inderdaad ook overgeven en soms zelfs flauwvallen. Dat was uiteindelijk ook de reden om te beginnen met de pil. Heb helaas nog geen ervaringen hoe het gaat na het stoppen met de pil, want ben pas 1,5 week gestopt. Nog geen menstruatie gehad dus. Ik duim voor je dat het meevalt, weet hoe pijnlijk het kan zijn:x Gelukkig lees ik hier op het forum veel positieve verhalen, dat het minder is na het stoppen. Hoop dat het voor jou (en mij..) gaat meevallen!
Dank jullie wel alvast voor de reacties! Hier zowel positieve als negatieve verhalen! Zal dus echt gewoon moeten afwachten. Hoop alleen dat het niet te erg gaat zijn, want kan het me echt niet permitteren op men werk om 3 dagen niet te functioneren.
Ja inderdaad, daar zit ik ook mee. Wil me echt geen 3 dagen per maand ziekmelden! Desnoods ga ik half stoned van de ibuprofen, maar ik ga wel werken. Maar gewoon positief blijven hoor, het gaat vast meevallen. *duimt heel hard*
Haha, kawaii! Dat is de juiste ingesteldheid! En wie weet is het wel meteen raak Hoef je niet ongesteld te worden
Hoi, Ik ben vorige week donderdag gestopt met de pil, orgametril. Zaterdag was ik gelijk goeed ongesteld. Echt heel veel buikpijn gehad en rugpijn. Soms leek het net of ik ging flauwvallen door de pijn. Orgametril heb ik toen gekregen van de gynacoloog omdat ik bij de gewone anticonceptie pil veel doorbraakbloedingen had. Deze pil orgametril slik ik nu 3 jaar achter elkaar zonder ongi te worden soms een spottings bloeding, maar dat stelde niet veel voor. Als ik zou stoppen met deze pil zou de cyclus ook erg snel weer op gang komen. Nou ik heb het gemerkt. Heel de dag paracetamol slikken. Nu was gisteren de laatste dag van ongesteldheid en nu alleen nog wat last van mijn rug. Hopelijk hoef ik niet veel rondes te wachten totdat ik zwanger ben want ik was er snel klaar mee deze dagen. ha ha. Groetjes Nursie 31