pfff ik zit nog steeds na te shaken zeg, ik haalde mijn jongste dochter uit bed boven en wilde de trap aflopen en glij me toch ineens uit!!! uit automatisme dacht ik oooh mijn dochter dus greep haar met beide handen vast en beschermde haar hoofd... we vielen van bovenaan helemaal naar beneden en mn arme kleine meid helemaal overstuur, heb direct mijn man gebeld die was er met 2 min... ze heeft erg GODZIJDANK niks aan overgehouden behalve een enorme schrik en een geschaafde wang van het tapijt op de trap... wel was ze helemaal overstuur en ik ook ik was zo bang dat er iets met haar was gebeurd, wilde naar het ziekenhuis maar gelukkig is mijn man in dit soort situaties heel kalm en keek haar helemaal na en ze beweegt alles goed en draait haar nek alle kanten op zonder dat het pijn doet...ze lacht en gilt nu weer vrolijk en heeft net gegeten en genuffeld maar ooo men wat ben ik me kapot geschrokken!! pfff heb zelfs in mn broek gepiesd.... pfffffff
Jemig, kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken! Gelukkig hebben jullie er niks ernstigs aan overgehouden. Lekker kopje thee en rustig ademhalen meid!
Jeetje meid, wat heftig! Gelukkig heeft je meisje er niets aan overgehouden. Even rustig ademhalen hoor!!
indd gelukkig je meisje EN jij natuurlijk ook niks aan overgehouden .. ! lekker kopje thee , en ff rustig bijkomen x
O verschrikkelijk zeg! Gelukkig is het goed afgelopen. Ik kan me voorstellen dat je je echt rotgeschrokken bent. Ik ben gister ook van de trap gevallen en het eerste waar ik ook aan dacht was de baby in mijn buik. ( ik viel gelukkig maar vanaf halverwege)
Gelukkig is alles goed met de kleine!! Hoe is het met jou? Wat blauwe plekker rijker? Ik ben gister ook met m'n kleintje van de trap gevallen Het is maar een klein trapje van de woonkamer naar de keuken (7 treden), maar heb mijn meisje gelukkig goed weten te beschermen. Ze huilde 5 seconden van de schrik, maar was daarna weer aan het lachen. Ik zit vandaag helemaal onder de blauwe plekken, mn rug, mn voeten en mn armen...
zij heeft gelukkig niks nee!! ik ben wel bont en blauw maar ach dat maakt me niet uit... nu begin ik het wel te voelen ja... haha.. zijn er al meer van de trap gevallen lees ik jeetje dat is echt schrikken he! dat moment dat je eraf donderd denk je direct oooooh mijn kindje!! en ik heb haar helemaal in mn armen gesloten zodat haar niks kon gebeuren... gelukkig gleed ik met mn billen en rug eraf en lag zij bovenop me... het kan zomaar ineens verkeerd gaan dat realiseer je je dan wel hoor.. stel je voor dat ze op die trap terecht gekomen was zeg! nouja gelukkig is het goed afgelopen...! ik ga nog maar eens even kijken boven of ze lekker slaapt...
wat fijn dat we een automatisme hebben om ons kindje gelik t beschermen. Maar wat schrikken meid jeetje! Gelukkig dat ze helemaal heel uit de strijd is gekomen! hoop dat je zelf ook niet te lang last zal hebben van de blauwe plekken!
Wat schrikken meis! Gelukkig maken jullie het beide goed!! Ik ben hier ook zo bang voor he .... Tijdens de zwangerschap (ik was 30w) ben ik ook van boven naar beneden gedonderd! Na een bezoekje aan het ziekenhuis wist ik dat de jongens het goed maakten...alleen ik was bont en blauw! Ik ben er nooit meer van genezen .. elke keer als ik nu met een van de 2 de trap af loop pak ik de leuning goed beet en kijk ik waar ik me voet neerzet!!!
och meisje.... wat zul je geschrokken zijn... heftig zeg en gelukkig valt het mee... trappen zijn zo gevaarlijk.. maar daar sta je nu pas bij stil he?.. kom maar rustig bij!
ja dat doe ik nu ook! en mijn dochter is nu bang, we liepen de trap op naar boven en ze begon weer te huilen.. aaaah arm ding gelukkig is het met jou ook goed afgelopen!! dat bont en blauwe maakt me weinig uit, ben zooooo blij dat er verder niks ernstig is gebeurd... die trappen zijn idd levensgevaarlijk, sta je nooit zo bij stil nee maar ik dacht gelijk ohoo wat nou als je met een pasgeboren baby zo van de trap donderd? die heeft haar nekje nog niet stevig dan was dat denk ik heel fout afgelopen.... brrr moet er toch niet aan denken...
ik ben anderhalve week van de fiets gevallen (zonder kinderen gelukkig) en heb een gebroken pols, wat waardeloos is dat zeg. Moet nu nog 3 weken gips
Jee schrikken zeg, is ook mijn angst hoor. Dat ik de trap afglij met mn zoontje in mn armen. Sterkte!!
Dat moet zeker vreselijk schrikken geweest zijn! Gelukkig had je de kleine goed beschermd! Trappen kunnen inderdaad gevaarlijke dingen zijn, daar sta je vaak niet zo bij stil.