Het klopt echt bij mij, dat weetje heb ik van mijn vader. Tegen de muur gaan staan en je wijsvinger boven je hoofd tegen de muur houden, je lijf er half onderuit draaien en met je andere wijsvinger de vloer aantikken.
Ik kom er nu dus achter dat mijn voeten een paar maten te klein zijn..... Of mijn onderarmen zijn te lang
Niet elke auto heeft een pijltje om te zien aan welke kant je tankdop zit. Dan kan je het zien aan het symbool zelf aan welke kant de slang ophangt aan de pomp
Ik kwam er pas op volwassen leeftijd achter dat het woord popcorn letterlijk de vertaling is van gepofte mais. Eerder nooit die link gelegd.
Nou gelukkig klopt dat niet want dan had ik schoenmaat 47 ofzo moeten hebben, maat 43 vind ik al wel groot genoeg
https://fashionlab.nl/fashion/tips-en-trucs/zo-pas-je-een-broek-in-de-winkel-zonder-hem-aan-te-trekken Oké, het blijkt dus niet altijd zo te zijn..
Ik heb mijn man laten meten net en bij mij klopt het dus niet. Wat zit ik nou weer voor onzin te typen
Dat geloof ik dus niet Ik wou dat ik een taille had zo dun als m’n nek Nou ja, als je het gedeelte tussen vetrol 1 en vetrol 2 zou nemen misschien wel. Maar dan nog moet je het meetlint goed aantrekken tot je gggghhhggh zegt
Je taille is dan 2x je nek. Je doet nl de bovenkant van je broek om je nek heen, heb het net geprobeerd bij een broek en het past. Denk niet dat er iemand is die een taille heeft zo smal als je nek. (maar dat een broek in je taille past zegt natuurlijk verder niks over de verdere pasvorm van de broek, helaas.
Dat het logo van de albert heijn bestaat uit een A en een H Ik heb altijd gek gevonden dat er blijkbaar nog steeds een internationale organisatie was van nazi’s. Totdat ik er bij maatschappijleer achter kwam dat het de Verenigde Naties zijn Het is niet ‘Transformers, robots in the sky’, maar ‘transformers, robots in disguise’, hier kwam ik vanmorgen achter...