Dat hebben wij toevallig een tijdje geleden getest en klopt niks van. We gingen op de grond liggen met de armen wijd en 1 hand raakte dan de muur (loodrecht) en iemand anders ging bij de hand staan. En dan daarna op dezelfde plek gaan liggen maar dan hoofd tegen de muur en kijken hoe ver de voeten kwam . Was helemaal niet raar om te doen hoor , maar de theorie is bij ons wel ontkracht
zoon heeft 3 vriendjes te logeren. Ik ga deze theorie straks vertellen als ze wakker zijn. Weet zeker namelijk dat ze gelijk willen testen. En dan hoef ik niet raar op de grond te liggen
Ik snapte als kind niet hoe dat nou werkte met gerecycled toiletpapier. Ik snapte niet hoe ze dat toiletpapier dan weer zo schoon kregen dat het weer op een rol kon en vond het hele idee echt te goor voor woorden Heeft even geduurd voordat ik door had dat daar ander gerecyceld papier voor werd gebruikt...
Nog een leuke voor de mannen. En nee niets met zijn piemel Wij vrouwen kunnen onze onder arm op boven arm leggen mannen niet. Dus zeg maar ons schouder aanraken met onze hand zoals je je spierballen laat zien snap je hem. Duit omdat hun spierballen in de weg zitten
Ik ook niet, maar dat weet ik al heel lang . Jongste dochter en zoon zijn het aan het proberen. Zoon likt nu gewoon de binnenkant van zijn elleboog
Cola is trouwens heel erg zuur. Ph van 3 of zo. Er zit krankzinnig veel suiker in waardoor het zoet smaakt.
Jaaaa, maar daar heb jij gewoon iets lekkers op gesmeerd dat je net hebt staan bakken Jammer; ik kan het Luc nog niet vragen En ik heb het net nóg een keer aan Ies gevraagd maar ze kan het nog steeds niet
Ik kwam er vorig haar pas achter dat Tainted love niet van soft cell is. Kennelijk is het een cover van Gloria Jones, uit 1964. Het nummer is geschreven door Edd Cobb. Maar Soft Cell is er echt bekend mee geworden.