Ik ben gestopt met de pil en wacht nu me eerste menstruatie af (of niet natuurlijk hihi) ik denk me eisprong gevoeld te hebben rond dag 16, 17. Ik zit nu op dag 27 vanochtend getest en negatief... Zit er nog een kans in denken jullie? Heb alle verschijnselen die ik bij me dochter ook had (of ik beeld ze me in hahah) maar van die witte test word je niet blij. Is pas de eerste ronde maar je hoopt toch al zo graag.... Bedankt voor de reacties !!
Het kan, er zijn mensen die pas na nod positief testen. Maar als dit je eerste ronde is zonder pil moet je nog even afwachten hoe lang je cyclus is. Dat kan zomaar veel langer duren dan 'normaal'. Veel succes met afwachten!
'eisprong voelen' is een lastig iets....natuurlijk kan het zijn dat je hem hebt gevoeld maar het kan ook iets anders zijn geweest en dat het dus niet je eisprong was.....Dus er zit niets anders op dan weer een paar dagen wachten en eventueel dan weer testen.... Maar het kan altijd, je zit nu pas 10 DPO dus dat is ook vroeg om te testen. Succes!
Het kan alle kanten nog op.. misschien moet je hele cyclus nog op gang komen, misschien heb je over 2 dagen een posi test 😃
Vaak voelje niet de eisprong maar de groei van je ei. Wacht het rustig af. Als je net gestopt bent met de pil kan het soms tijd duren voordat de cyclus op derit is