hier bij myn verhaal ik hoop dat iemand my helpt. ik ben 2 keer ongesteld geworden maar 3 dagen. laatste keer ongesteld was 27 mei. maar omdat ik laatste week misselijk en slaperig ben en altijd moe, hebben my vriendin my aangeraden om een test te doen, ik wou niet doen omdat het in myn hoofd niet kan en niet klopt als ik bereken. maar ik heb het gedaan na dat myn vriendin dat steeds zeiden dat ik moet doen, ik heb kruidvat 2 voor 5 euro gehaald, en bleek test positief. daarna ik heb test van clear blu gehaald en negatief , bij huisarts ook negatief, wat kan dat zijn , ik weet niet meer. kan het valse positief is
Ja qua tijd zou het kunnen en het schijnt wel voor te komen dat iemand posiief test tijdens/ voor eisprong. Ik heb het hier wel eens meer gelezen op de site.
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/332847-zwangerschaptest-positief-tijdens-eisprong.html Lees hier even
oh okey ik heb het gezlezen, maar wat ik me verbaas dat ik suf en duizelig ben en geen eet lust meer, en mijn borsten doen zeer.
Ik heb dat ook wel eens rondom mijn eisprong, dus vanuit mijn perspectief lijkt het me niet uitgesloten....
Vals positief komt niet vaak voor hoewel het wel kan natuurlijk, maar er zijn nog andere mogelijkheden: - je was wel even zwanger, maar het is heel vroeg mis gegaan. - je hebt nog niet genoeg hcg aangemaakt. Nét genoeg voor de kv, maar nét niet genoeg voor de andere twee testen (die van de HA heeft sowieso meer HCG nodig). - je urine was met de kv test geconcentreerder dan met de andere testen. Hopelijk blijken straks alle testen positief.