wat voor symptomen hadden jullie bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Miskraam' gestart door , 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

therese eigenlijk moest ik gisteren,omdat het dan 48 uur geleden was dat ze mijn bloed hebben gecontroleerd,en het hcg binnen 48 uur moet verdubbelen.
    dan was het makkelijker om te kijken...en ja bandnpijn,stresspijn...ik zie het eigenlijk zo dat ik alleen nog maar zwanger ben omdat er nog iets in me zit en niet groeit...ik heb verdriet om een miskraam die ik nog niet eens heb gehad....
    maar ik blijf erbij dat als ze vandaag weer niks vinden en ze vragen of ik dn woensdag weer terug wil komen(48 uur later),dan bedank ik echt!
    dat doe ik niet hoe gek dat ook klinkt.
    dan maak ik gewoon een afspraak voor over een week,en als ik tussentijds een miskraam krijg kom ik dan wel eerder....

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik snap dat je het niet meer positief ziet.
    Ik hoop alleen maar dat het om een hele vroege zwangerschap gaat (dus een late eisprong) en dat ze daarom niks konden zien (verklaard dat langzame stijging hcg idd niet, maar toch)

3. Niet meer actief

nee,...en je hoot natuurlijk nooit dat ze een fout makn in het lab,..want daar word haast niet over gesproken dus ook dat zal ik nooit weten...en ja het hcg hadwl echt verdubbelt moeten zjn,maar aan de andere kant,de gynaecoloog zegt dat dit binnen 2 dagen dus moet gebeuren,op internet staat 2 tot 3 dagen,....

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    fout in het lab met de hcg bedoel je?

Hoe lang zat er tussen het prikken van de hcg? 48 uur?

5. Niet meer actief

nee ff wachten...ff denken,...ik ben woensdag rond 4 uur bloed wezen prikken en vrijdag rond half 2

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ok 46 uur dan, zal dan niet veel uitmaken denk ik.

7. Niet meer actief

nee daarom,...denk ik ook niet heb al een beetje uitgerekend hoeveel hcg het dan moet zijn...ben t alleen vergeten hihhi

8. Niet meer actief

dit topic mag gesloten worden ik wil graag een nieuwe openen die een beetje up to date is.

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Miranda, ik heb je verhaal ook even gelezen.
    Je zegt dat er op de echo iets van een begin van een vruchtzakje te zien was, en een kleine zwarte holte die als ruimte voor je kindje zou kunnen fungeren.
    En je arts heeft gezegd dat je je nu geen zorgen hoeft te maken om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Het lijkt mij, dat als het niet goed zit, dat er iets in de aanleg is misgegaan, en dat het kindje zich dus niet verder ontwikkelt heeft dan het beginstadium.
    Je verhaal lijkt meer op een missed abortion, dan op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. (maar ik ben geen arts dus dat weet ik ook niet zeker)
    Maar misschien is er wel niets aan de hand, en heb je straks een goede echo.

In ieder geval, veel sterkte straks!

10. Niet meer actief

ja klopt ze denken nu ook aan een missed abortion ik laat het allemaal nog wel weten,deze kan dicht

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ze denken wel veel he eerst dat dan ndat dan zo dan zo,

sorry maar vind dat je vage antwoorden geeft

12. Niet meer actief

BIJ DE EERSTE ECHO NIKS TE ZIEN,WELHOOG HCG....VERMOEDEN, buitenbaarmoederlijke zwangerschap

TWEEDE ECHO WEL EEN ZWARTE KLEINE RUIMTE TE ZIEN MAAR WAS LEEG.HCG NIET GOED VERDUBBELD....VERMOEDEN:pRILLE ZWANGERSCHAP OF MISSED ABORTION

EDIT door Moderator: volgende keer graag normale letters gebruiken. Dit komt erg schreeuwerig over.

Deel Deze Pagina