Hai ladies, Ook ik mag me hier weer melden! Had vorige week dinsdag al een positieve test, maar wilde toch wachten tot mijn NOD. Vandaag een cb digi gedaan en die geeft 2-3 weken aan. Dus nu mag ik er echt aan gaan geloven. Ben alleen nog redelijk nuchter in verband met de vorige 2 keren dat het mis is gegaan. Ik hoop dat het dit keer echt goed gaat.. want dit is op dit moment mijn grote wens.. Ik hoop dat God mijn smeekbeden aanhoort. Liefs, mamaT
Als eerste gefeliciteerd! En ik begrijp heel goed dat je voorzichtig blij bent, maar probeer er wel van te genieten. Hoop voor jou dat alles goed blijft gaan!
Gefeliciteerd lieverd, ik hoop met je mee dat het deze keer goed zal gaan! Op naar de eerste, goede echo!
Dankjewel voor de lieve reacties. Ik kijk uit naar 16 nov a.s. Ik denk dat ik daarna pas echt kan genieten. liefs, mamaT
Gefeliciteerd! Ik hoop met je mee. En ik hoop ook dat je de dagen tot die spannende echo goed doorkomt.
heee MamaT, Ik ga ook voor je duimen hoor. Heel veel succes/sterke de komende dagen! Dat het maar heel snel, ineens de 16e mag zijn!
Ik ben heel blij voor je! Ik hoop dat je deze keer gewoon een kleine 40 weken op je roze wolkje mag blijven zweven! Liefs
MamaT, ik heb hetzelfde.....het is al een paar keer misgegaan en ik heb vanochtend positief getest. Ben echt superblij maar ook bang dat het weer mis gaat. Maar goed, 3x is scheepsrecht he?! Ik ga ervoor en bid met jou en de andere meiden hier mee dat deze hummels lekker blijven zitten.