menstruatie gevoel na eisprong..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Steff22, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Hoi dames. Ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen en hopelijk is het goed nieuws.

Ik heb duidelijk mijn eispronv gevoelt ochtends. Avond er voor geklust. aantal dagen daarna menstruatie gevoel aantal dagen gehad dat gevoel is nu al wel weer weg.
    Sinds dien ben ik ook echt heel moe terwijl ik wel goed slaap. Emotioneel ben ik ook heel erg sinds die week.
    Ook mijn witte vloed houd aan en lijkt wel anders dan normaal. Last van mijn borsten heb ik ook maar dit heb ik altijd na mij ei.

Herkend iemand hier misschien aantal dingen uit of zijn het weer allemaal ook aankomende menstruatie klachten?

Hopelijk heeft iemand herkenningspunten voor mij.
    Liefs steff

2. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Niemand die herkenningspunten ziet? of zit ik hier verkeerd.

Ik zit inmiddels in ronde 19 en dit zijn weer nieuwe dingen.

Liefs steff

3. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Hoi Steff,

Bij mij was deze maand het enige verschil met mijn normale cyclus-kwaaltjes dat ik ongeveer een week na mn eisprong al menstruatiekramp kreeg. Dit zou dus de innesteling geweest kunnen zijn. Witte vloed is ook een zwangerschapskwaal toch? Dus gauw testen zou ik zeggen! ;)

4. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Bedankt voor je reactie:-D. .. hield bij jouw de menstruatie krampen aan of is het weer weg gegaan?

Liefs steff

5. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Nee, werd weer minder...Hopelijk is deze maand echt anders dan anders en wordt de MMM jullie bespaard!

Liefs

6. rooosje

rooosje Lid

10 mei 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu 6 dagen na m'n eisprong vlgs de berekening
    wat ik voel sinds gisteren is moeheid vaker plassen ook al drink ik echt weinig, af en toe dat vage zeuriderige pijn onder in m'n buik
    en heb erg trek in eten maar dit kan misschien ook wel duiden op een naderende menstruatie het valt niet mee om het te herkennen en ergste is dat je je zelf voor de gek gaat houden en je gaat geloven dat je zwanger bent grrrr

als het goed kun je vandaag testen steff! succes en laten we hopen op goed nieuws ben benieuwd laat je het weten?

Deel Deze Pagina