wat voor symptomen tussen ei en nod hebben of haddenj

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hairdresser, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

hier nog 1 die allerlei kwaaltjes heeft na de eisprong:
    - rommelende darmen. Vreemde geluiden :confused:
    - krampen en steekjes bij de baarmoeder
    - weinig eetlust, behalve in zoetigheid :oops:

Hier heb ik nu al bijna een week last van. Ik denk zelf dat het pms is hoor. Het vruchtje is nog niet genesteld en dan kun je m.i. nog geen symptoomen hebben toch?

groetjes Lizzie.

2. Domino

Domino Lid

19 okt 2006
    97
    0
    0
    Nijmegen
    Normaal heb ik ook altijd erg last van krampen / steken in m'n onderbuik (nagenoeg elke dag tussen eisprong en nod), maar deze keer totaal niet.... we'll see

3. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Domino, dat klinkt goed. tenmisnte al mijnv riendinnen in mijn omgeving hadden nergens last van toen ze erachter kwamen dat ze zwanger waren/zijn. Maar ja je weet het nooit. Elk lichaam is anders he? ;)

Moonie, wat houd voetreflex precies in? Doe je dit om zwanger te worden?

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ik heb al drie dagen buikpijn, denk ongeveer op CD19 of 20 eisprong gehad te hebben. Is een opgeblazen spierpijn gevoel. Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal, was hiervoor aan de pil of zwanger, ben maar één keer gewoon ongesteld geworden....Is vermoeiend op deze manier zeg.

Zou wel mooi zijn als ik mijn ei kon voelen, voor in de volgende rondes.

Marieke

5. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Ladies,

Ik heb deze maand na mijn ei ontzettende pijnscheuten in mijn baarmoeder gehad. Niet echt mentruatiekramp (want dat is bij mij een continue druk) maar echt steken. Ook had ik ernorm zere boobs. Kon niet eens normaal op mijn buik slapen. Ben al een tijd gestopt met de pil en weet zeker dat ik een eisprong heb. Dit zijn dus gewoon PMS klachten, ze zijn nu nl. allemaal weer weg. Ik verwacht binnen 2 dgn mijn ongi.

Liefs..

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik heb deze maand veel rare dingen:

Enorme eetlust en ben zeker 2 kilo aangekomen (niet erg weeg net 50kg)

Ik verlies melk uit mijn borsten jaja het lijf doet wat het wil. Mijn tepels zijn lichter van kleur soms bijna hellemaal wit en vandaag was ik aan de diaree en ik laat veel winden :( En diaree en winden laten deed ik eerst veel omdat ik een darmkwaal heb, maar de laatste tijd was het weer rustiger ben dus bang dat het gezeur weer gaat beginnen.

Verder heb ik na mijn ei, veel last van mijn borsten gehad, pijnlijk en jeukerig en nu is dat gelukkig wat minder.

Tja ik zie het wel wat het gaat worden, ik hoop dat de melkfabriek niet zomaar van start gegaan is.
    Anders zoek ik van de week de huisarts ff op.

7. Niet meer actief

ik vind het vreemd normaal doen mijn borsten ook zeer maar dan voornamelijk aan de zijkanten
    maar nu branden mijn tepels gewoon de tepelhof is heel erg gevoelig en de rest van mijn borst voel ik niks

8. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik had hier op het forum gelezen (dmv zoeken) dat er mensen baat bij hadden. Ik ben direct na mijn laatste ongi mee begonnen in de hoop dat het mijn eisprong zou stimuleren en mijn cyclussen kan verkorten. Ik heb mijn eisprong in al die maanden dat ik ben gestopt nooit gevoeld.

Ik heb 2 behandelingen gehad en voelde de week daarna van alles in mijn buik gebeuren. Ik denk zelfs dat ik mijn eisprong nu wel heb gevoeld. Rond mijn eisprong en de periode daarna durf ik het niet te laten doen omdat het ook vruchtafdrijvend kan werken. Dus direct na de volgende ongi laat ik me weer 2 keer behandelen.

Het is voor mij ook maar een probeersel maar aangezien ik al bijna een jaar verder ben had ik het gevoel iets te moeten doen.

Groetjes,
    Moonie

9. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Link : (Klik hier om te openen)

Link naar : 1e Zwangerschapssymptomen

Hier is een heel onderwerp gericht op de 1e zwangerschapssymptomen, vanaf de eisprong tot na de NOD.

Zelf herkende ik veel symptomen. Op dit moment (8 dagen na eisprong) heb ik last van het volgende:
    - Zeer gevoelige tepels en borsten (meer dan normaal). Heb ook het gevoel dat ze groter zijn, maar zeker weten doe ik het niet.
    - Opgeblazen buik, soort spierpijn. Of er een band om mijn buik zit.
    - Lichte ongesteldheidskrampen
    - Enorm moe
    - Warrig, zoals opeens niet meer weten wat je wilde zeggen.
    - Emotioneler
    - Meer honger als normaal. Heb een extra grote eetlust nu.
    - Zware Buik
    - Lage Rugpijn
    - Verstopping/Obstipatie

Of het raak is, weet ik niet, maar we hopen het...

10. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Moonie, thanks voor de uitleg. Wie weet helpt het bij je. Ik zal voor je duimen ;)

Avalon, leuk die link.. Altijd handig. En wat er staat. klinkt zo hetzelfde als wat ik voel en merk aan mijn lichaam. Nog even geduld en dan weten we het allemaal ;)

Bah ik haat wachten!

11. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Me tooooo

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik zou ook wel willen dat de dagen wat sneller gingen! Ik moet nog 8 dagen tot aan mn NOD...pff...duurt nog zo lang!

heb vanaf gisteren wel meer waterige wittige afscheiding (reukloos) paar dagen eerder was dit nog cremeachtige, kaarsvetachtige (witte) afscheiding, wel reukloos.
    Vandaag echt veeeel afscheiding! Waterig en wittig, ik voel het er soms uitstromen!

Liefs

Sylvia

Deel Deze Pagina