wat voor symtomen kan je krijgen rond week 4

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door stacia, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stacia

stacia Actief lid

22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Hoi allemaal ik twijfel of ik zwanger ben,ik moet ongesteld worden volgend week maar heb vanaf nu al echt ongie pijn ,mijn buik doet verschrikkelijk pijn,ik heb volgens de cal geklust en heb op de dag waar ik het meest vruchtbaar bent geklust,maar nu wil ik ff weten of je rond deze periode al symtomen kan hebben ,en wat kunnen die zijn groetjes stacia

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja het zou natuurlijk kunnen, maar dat is ook per vrouw verschillend. Denk bijvoorbeeld aan zere borsten, moe, af en toe misselijk. Als je deze klachten hebt hoef je natuurlijk ook niet persé zwanger zijn. Misschien even testje wagen. Hoop op goed nieuws voor je.

gr vruchtje

3. annie44

annie44 Lid

19 apr 2008
    32
    0
    0
    Hoi,
    Spanned zeg! Ik ben nu 5 weken, en voel mijn bosten heel erg, heb je daar ook last van? De symptomen nemen volgensmij snel toe met de weken....moe, labielerig, dingen niet meer lusten of juist wel....Maar niet iedereen heeft deze symptomen dus als je iets niet voelt zeg dat niet meteen dat je niet zwanger bent.
    Succes , ik duim voor je!

4. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Ik merkte het voor mijn NOD al eigenlijk, iets misselijk smorgens en vage buikpijn en pijn aan de borsten en oja janken om niets, toen zei mijn vriend al dat ik zwanger was! en ja hoor hij had gelijk!

5. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    ik ben bijna de hele dag door missselijk, maar gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven... en erg moe en soms ook wat duizelig.

succes! Ik zou ook gewoon een test doen trouwens.

6. myla

myla Lid

9 dec 2007
    80
    0
    0
    hoi,

ook ik heb dezelfde klachten, een weeig gevoel zijn iedere keer van die vlagen.
    En vreslijk moe, had wel gelezend dat moeheid erbij hoort maar dat je zo moe kan zijn!

groetjes Myla

7. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Dat weeige gevoel herken ik wel. Vorige zwangerschap nergens last van, maar nu heb buikpijn en dunne ontlasting. Heel vervelend.

8. annie03

annie03 Lid

20 mei 2008
    16
    0
    0
    Zeeuwse kust
    Hoi allemaal,

Ik heb ook al enkele dagen buikpijn alsof ik ongi moet worden. Maar dat zou ik pas over ruim 1,5 week moeten worden.
    Verder veel plassen, soms ineens een vlaag van misselijkheid, niet per se 's ochtends, meer verspreid over de dag, veel last van rommelende darmen en had gister ineens dunne ontlasting terwijl ik normaal altijd wat aan de dikkere kant zit zeg maar... :oops:
    Verder niet echt last van mijn borsten ofzo, beetje gevoelige tepels maar dat heb ik vaker tijdens mijn cyclus.
    Heb wel geklust op de dagen dat ik t vruchtbaarst was.. dus zou het kunnen? 8-[

9. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Hoi,

Ik zit ook in twijfel... maar bereid me voor dat ik gewoon niet zwanger ben. We zijn niet eens echt aan het proberen om zwanger te worden, maar hebben 1 keer onveilig geklust, zo'n 4 a 5 dagen voor m'n eisprong. Een héél kleine kans dus!
    Maar vrijdagmiddag was ik een beetje misselijk; dacht dat ik iets verkeerds gegeten had. Zaterdag hele dag misselijk, maar 's avonds ineens helemaal weg. Zondag niet misselijk. Gister hele dag misselijk (niet overgeven, maar eet wel minder) en vanmorgen ook misselijk. Mijn ontlasting is verder normaal, dus buikgriep lijkt me niet. Verder heel erg gevoelige borsten, maar dat heb ik wel vaker. Vorige week wat kleine steekjes in m'n liezen. Verder nu geen ongi-gevoel, maar ja, wat niet is, kan nog komen... Mennnn, dit is best wel spannend!

10. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hallo Meiden!

Voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd! En voor de meiden die het willen worden succes!
    Ik heb tot nu echt weinig klachten. Ik heb alleen onwijs gevoelige borsten. Ik hoef niet over te geven en ben ook niet echt misselijk, Ik denk dat ik gewoon een bofkont ben :d
    Iedereen heel veel succes en geniet ervan

11. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik bereid me er ook op voor dat ik het niet ben....

Maar o wat heb ik overal last van, zere borsten, het gevoel een trekkende band rondom me te hebben (om onderbuik en onderrug) misselijk bij vlagen en echt doodmoe....

Mijn lichaam houd me vast voor de gek, dus dek me maar wat in met de gedachte dat het niks is.

12. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    shoot!
    net bruin bloed op de wc... voor mij een teken dat m'n menstruatie eraan komt... helaas. temp wel met 0.4 gestegen vandaag ondanks nod... vaaaaaaaaaag lichaam!

13. annie03

annie03 Lid

20 mei 2008
    16
    0
    0
    Zeeuwse kust
    @loving: Wat vervelend voor je meid! :(

Moet zelf nog wel een poosje wachten op m'n NOD. Pfff... wat gaat de tijd dan langzaam zeg. Probeer er ook maar niet te veel op te hopen indd wat ons lichaam kan ons behoorlijk voor de gek houden. En anders is het zo'n teleurstelling he...

Succes ook voor de andere wachtenden hier..en duimen maar!

14. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    helaas... vandaag hartstikke ongesteld... aan de chocola dus ;)

annie, hoop voor jou een rake ronde!

15. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Shit loving! Vol goede moed naar de volgende ronde...(ik ben nieuw hier dus weet niet hoe lang je bezig bent)

16. annie03

annie03 Lid

20 mei 2008
    16
    0
    0
    Zeeuwse kust
    Oeehhh...nog twee daagjes tot ik kan testen... begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden hoor :pale:
    Heb wel het gevoel dat het raak is eigenlijk..maarja je lichaam kan je ook zo erg bedriegen he.. :(
    Nog eventjes geduld hebben dan maar... en hopen dat zondag m'n :evil: wegblijven

17. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hoi annie
    kunnen we samen afwachten morgen moet ik het worden.

17 mijn ei gehad 22 mei een dag bloed verlies daarna last van een soort ongesteldheid gevoel. vaag misselijk en last van rechter lies

ik was net even een boodschap doen en ik dacht oow je volgens mij ga ik het nu worden lichte krampen maar nu trekt het weer weg sinds gisteren doet het pas echt pijn in mijn lies eerts was het af entoe maar nu meer

zondag zou ik kunnen testen maar ben bang voor een negatief resultaat.

je lichaam kan je goed voor de gek houden.

2 maanden geleden had ik dit ook zelfs de vk dacht dat ik zwanger was.

bleek ik een soort cyste te hebben toen ie geknapt was was de syntomen ook verdwenen en werd ongi.
    maar toen had ik geen tussentijdse bloeding gehad dus ergens hoop ik dat het raak is.

ik hoop dat je straks een positiefe test heb. en ik ook .

en anders :cry: naar de volgende ronde

gr jojo

spannend nog 2 dagen

18. annie03

annie03 Lid

20 mei 2008
    16
    0
    0
    Zeeuwse kust
    @ jojo
    Vervelend voor je die cyste! :( Maar wel spannend nu dan weer. Helemaal omdat je nu ook die bloeding had tussendoor idd. Hoop echt voor je dat het deze keer dan wel raak is [-o<

Ik heb geen bloeding gehad tussendoor maar wel net als jou ook een soort ongesteldgevoel vanaf m'n ei (mijne was op 18 mei), soms vlagen van misselijkheid en pijn in m'n rechter lies, die steeds wat heftiger werd. Verder heb ik ook nog veel last van pukkeltjes en een gevoel in m'n tepels alsof ze flink verbrand zijn. Dus hopen dat dat goede tekenen zijn... ;)

Nog een dagje wachten.... :rolleyes:

gr annie

19. Qwendo

Qwendo Lid

20 apr 2007
    71
    0
    0
    Ik heb gisteren net getest en ja ben ZWANGER!
    Leuk onze 2e opkomst.

Ik had 2 weken geleden al door dat ik zwanger was. Je merkt het aan je lichaam. Wel ongi klachten..lage rugpijn..steken in onderbuik..borsten weer voller en tepels gevoeliger.. hele dag misselijk en tja was al 8 dagen overtijd tot ik ging testen..

Vaak voel je zelf wel dat je lichaam anders is dan normaal. En ja daar hoort ook hele erge tijfels bij.

Maarre.. gefeliciteerd voor alle dames die zwanger zijn en succes met de dames die vanalles uit de kast halen om zwanger te worden!

Annie laat je ff weten of je getest hebt en wat de uitslag is?

20. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hey annie

en is bij jouw al wat doorgebroken.

bij mij nog niet wel heb ik nu gevoeliger borsten.
    en hel roze tepels en tepel hof meer doorbloed zeg maar.

ik ga morgen of maandag testen.

wie weet wordt ik het vanacht of morgen nog

heb wel last van mijn buik soms hele erge last van mijn rechter of linker lies en straalt uit naar me benen.

en ben misselijk als ik iets eet of drink zeker prik limonade

spannend en afwachten maar weer.

laat je het weten of je zwanger bent of helaas niet.

nou groetjes jojo

Deel Deze Pagina