Wat voor taart doen jullie/hebben jullie gedaan bij de 1e verjaardag van je kindje? Graag met reactie!!
Ik had zelf meerdere taartjes gemaakt (appel, kwark, chocolade en slagroom), maar mijn dochter genoot van haar ontbijtkoek!
Mijn vader heeft een appeltaart gebakken en we hebben er een rijst-slagroomtaart bijgehaald. Mijn dochter zelf heeft lekker een eierkoek gehad.
wij hadden een hema taart en een paar van die vruchten stichs (? of hoe heten die vruchtentaart/cakes ?)
Via een oma kunnen regelen. Foto van hemzelf met feestmuts op. Zelf heeft hij de taart voorzichtig met 1 vingertje aangeraakt en dat was het. En na 2 hapjes was het ook wel weer genoeg.
Wij hadden bij de bankerbakker een slagroom taart met een grote Bumba afbeelding gehaald. Erg lekker! En onze dochter vondt hem prachtig.
Mijn dochter kreeg zelf een hele slagroomtaart voor zich waar ze van mocht eten en mee spelen. Voor de visite hadden we een marsepeinen bumba taart laten maken.
Dit was onze taart! Voor Valerie hadden we er een klein meptaartje bij, die was helemaal roze opgespoten en had ook een klein kroontje erop. Hierin hadden we een sterretje in, in de vorm van een 1. De fototaart van de hema vind ik een beetje afgezaagd, en eerlijk gezegt vind ik hem ook niet heel erg lekker.
Wij hebben toevallig net vandaag tim zijn verjaardag gevierd we hadden een winnie de pooh taart van de jongerius (bakker) en die was heerlijk en Tim heeft een heel stuk op zonder de marsepein dan Groetjes Lysanne
@ Consider: Wauw wat een mooie taarten! Maak je die zelf? Lijkt me best leuk om zelf een keer zo;n taart te maken!
@kdvjuffie, kon ik maar zulke taarten maken! Heb hem speciaal laten maken bij iemand in Groningen die echt prachtige taarten kan maken.
Bij dochters 1ste verjaardag had ik zo`n standaard hema taart. Ik wist toen nog niet dat je van die leuke taarten kunt kopen bij hobbybaksters. Met dochters 2de verjaardag hadden we er dus wel zo`n geweldige en heerlijke taart. Veel leuker en lekkerder. Aan meptaartjes doe ik niet, bnormaal mag ze niet spelen/klieren met haar eten waarom dan wel met een taart?! Madame kreeg dus net als iedereen een stukje taart.
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een gewone slagroomtaart. We hadden een niet al te breed budget. Als we een taart met foto hadden genomen was na het eerste stukje het hele idee al weggeweest zeg maar. En uiteindelijk ging het om het kaarsje uit blazen en een eerste stukje taart proeven voor onze dochter. En dat ging met een gewone slagroomtaart prima!
Wij hebben een taart laten maken door een forummer van hier Zo'n marsepein taart die hier al eerder gepost zijn in dit topic. Met zijn naam en leeftijd en versierd met autootjes. Heerlijk
heb een hello kitty taart laten maken van marsepein voor AmyLynn. een vriendin hier uit het dorp maakt die taarten ze zijn echt prachtig met mooie bloemen op de zijkanten en haar naam erop en dan een marsepeinen hello kitty. het sla of mep taartje was een tompouche met hello kitty erop en wat deed mevrouwtje ermee......in mama haar gezicht smeren
Wij dus ook een marsepeintaart Mijn nichtje is een bedrijfje gestart, dus die heeft 'm gemaakt en voor Thirza en mij een koemelk- en eivrij meptaartje De grote was een nijntjetaart, de kleine een oranje-roze boltaart. Zal eens zien of ik ze morgen kan posten hier, (zit achter een andere laptop, dus de klein formaat foto's heb ik hier niet bij de hand). Toen ik ze zag, dacht ik: Dat kan ik ook wel en ben dus sinds kort aan het experimenteren (en gaat hardstikke goed ). Maar je kunt via www.deleukstetaarten.nl een boel (hobby)baksters vinden!