Mijn zoontje is nu 9 maanden en heeft nu al maanden dat ie overdag maar als max 2x per dag 1 uurtje slaapt. En s nachts van 8 tot 5 als ik hem dan de fles geeft slaapt hij meestal nog door tot 7 uur/half 8. Hij is altijd klaarwakker en als we hem in bed hebben om zelf nog even door te slapen kruipt hij over ons en ons hoofden heen om aan het touwtje van het licht te trekken of andere dingen te ontdekken (dit gewoon in het donker) Ook wil hij niet eens lekker knuffelen hij draait gewoon zn hoofd om om te kijken wat ie nou weer eens kan pakken. Ook kan ik niets doen want als ik ga staan komt ie me achterna en hangt ie aan mn benen. Zijn er nog meer kindjes die zo druk zijn?
Jahoor, mijn zoontje heeft ook niet veel geslapen. Als baby al niet, want de wereld was veeeeel leuker. Nu slaapt hij sinds 1,5 week 1 x per dag (is bijna 16 maanden) maar die ook vaak hooguit 1,5/2 uur. En de nachten waren altijd van 20 tot half 7. Nu gelukkig wat langer, tot half 8/8 uur. Maar hij heeft echt niet veel geslapen en zat al best snel op 2 slaapjes van een uurtje inderdaad. Helaas.. Je kan t erger treffen denk ik altijd maar. Zoontje van me buurvrouw die sliep met 11 maanden nog maar 1 x 45 min over de hele dag. En dan de nacht van 20.30 t/m 05.00 uur en echt niet langer! En nu issie 18 maanden en slaapt nog steeds zo weinig, soms overdag helemaal niet meer.
Herkenbaar... 2x30 minuten is hier al maanden (zeker vanaf 6-7 maanden) eerder 'veel', dan weinig... Hij slaapt soms zelfs helemaal niet overdag... en hij slaapt 's nachts ook niet echt veel. Ach, hij is lekker actief en vrolijk, dus vind het niet zo erg.. soms ben ik wel stiekem een beetje jaloers op de mensen die tussen de middag echt even 1-2 uur voor zichzelf hebben, dat heb ik dus echt niet.. maar ja.. die hebben vast niet zo'n geweldig kind als ik (grapje )
Heey janneke, Haha wat grappig,dus jayro is ook al zo n lekker druk ventje,micah vind slapen echt een waste off time.Kunnen we mekaar de hand schudden