Wat voor taart bij 1e verjaardag baby en waarom

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Polletjepiek, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat voor taart 1e verjaardag en waarom?

1. Foto-taart bijv. Hema

2. Slagroomtaart

3. Vruchtenvlaai

4. Kwarktaart

5. Muffins

6. Anders namelijk:...

7. Helemaal geen taart, gebak oid

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij hadden een fototaart voor alle visite en natuurlijk nog meer vlaaien. Voor Aaliyah hadden we een kwarktaart om in te slaan en te eten omdat ze niet van slagroom houdt. Helaas was ons dametje heel bang om vieze handjes te krijgen, dus ze heeft er niet in geslagen.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een zelfgemaakte (biscuitcake met jam en marsepein). Omdat ik het bijzonder vond om voor mijn zoontje zelf een taart te maken. Hij vond het trouwens niet erg lekker ... veel te zoet denk ik! :D

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
  4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik wil er ook zelf 1 gaan maken. vind ze bij de bakker echt belachelijk duur.
    omdat ik niet zon superkokiin ben ga ik gewoon een kwarktaart maken en die versier ik met vructjes, spekkies en van die dr oetker dingen. en tekst met van die stiften. wordt misschien niet zo mooi als van een prof maar wel met liefde gemaakt toch? haha

5. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik maak zelf taarten dus had ze een mooie roze prinsessentaart van marsepein!

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    HIer een fototaart van de hema. Gewoon omdat een taart erbij hoort, zij slagroomtaart erg lekker vind, we 80 personen op visite kregen ik geen zin had voor zoveel mensen taart bij de bakker te laten maken, veel te duur!

7. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Had wel van de Hema een taart, maar wel zo 1 waar je al kleine stukjes van hebt, met een plaatje van Jip en Janneke op elk stukje. Vond dit groot en duur) zat.

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik wil graag een mooie taart voor de eerste verjaardag. Normaal zou ik zelf bakken maar nu wil ik gewoon een speciale. Charlotte krijgt ook wel een klein slagroomtaartje om mee te kliederen, voor zichzelf.
    En veel meer bezoek dan 15 mensen heb ik niet uitgenodigd, dat vind ik echt niet nodig voor een kinderfeestje dus zo duur is die taart dan ook weer niet, moet wel leuk blijven.

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    foto taart
    en een slagroomtaart van de aldi voor hun zelf konden ze mee spelen zeg maar...

10. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

wauwww wat een mooie!!!!

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij hebben morgen (!!!) een fototaart van de hema.

ik wilde eerst zon mooie taart hebben , 1 helemaal zelf gemaakt (fondaunt en marsepijn) met aapen erop en grote 1.
    maar helaas de tijd ontbrak.
    dus nu maar 1 bij de hema besteld, morgen ochtend kunnen we hem ophalen ben heel beniuewd.
    en mijn moeder heeft nog een mokka boomstam gemaakt, en dan nemen we nog een gewone slagroom snitch

12. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij hadden een slagroomtaart met Jesse 1 jaar, en één kaarsje en allerlei leuke gekleurde beestjes d'r op. Het stond heel lief en was heerlijk!

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    ik had zelf appeltaart gebakken. Vond iedereen erg lekker. Met zelfgeklopte slagroom. Kon hij toch lekker kliederen en niet zo zoet. Hij vond t erg lekker.

14. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Ik heb zelf een marsepeintaart gemaakt (biscuitdeeg met banketbakkersroom en marsepein), met nijntje en natuurlijk een kaarsje erop. Vond hem zelf superlekker, maar eigenwijze dreumes heeft geen 1 hapje genomen :p. Jammer, had haar helemaal geinstalleerd met knoeischort en op een groot tafelkleed met die taart voor haar neus en wilde haar graag zien knoeien...

15. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hier afgelopen weekend een fototaart van de Hema gehad. Waarom? Omdat die heerlijk zijn en natuurlijk hartstikke leuk met eigen foto!

16. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Bedankt voor de tip! Zal de website gelijk even opslaan. We weten alleen al wel zo goed als zeker dat ze geen KMA heeft. Ze krijgt nl. al vier maanden BV (probleemloos) en ik heb geen dieet o.i.d. gevolgd. Tot nu toe dus ook nog geen reden om aan te nemen dat Jara ergens allergisch voor zal zijn, maar we willen gewoon heel voorzichtig doen!

Mooie taarten heb je trouwens gemaakt!!

17. Maia

Maia Niet meer actief

:D wel met mepper he ;)

18. Maia

Maia Niet meer actief

maar om er even op terug te komen ;) he Danjo: ik maak dus zelf taarten (zie mijn fotoalbum hier in mijn profiel) dus ook die van mijn meisje :D heb hem al helemaal in gedachten, roze met glitters! Jammer dat het nog zo lang duurt!

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier een marsepeintaart van bumba.

Dit jaar wilden we voor de Hema taart gaan maar sinds het topic in de lounge heb ik huiverig geworden dus ook dit jaar een marsepeintaart maar van Cars!

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mocht je interesse hebben om er een te bestellen;
    Ik ken iemand in Rivierenwijk, hij bakt hem ook voor Joey's verjaardag;)

Deel Deze Pagina