Ik ben ook een slechte gastvrouw: omdat ik er zelf niet van hou, vergeet ik vaak iets met taart te doen... (alhoewel ik echt heeeele lekkere chocoladetaart kan maken maar dan eet ik zelf 1 stukje en is het weer genoeg voor een jaar...) Hetzelfde met toetjes, als vrienden komen eten, krijgen ze nooit een toetje omdat ik dat altijd vergeet! Slecht he? Chippies en andere hartigheid daarentegen zijn in overvloed verkrijgbaar .
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik had wel taart, maar niet voor de jarige Jet. Suikervrij is hier niet helemaal te doen (vooral met een ouder kind in huis) maar mijn oudste begon pas met "snoepen" toen ze drie jaar werd. Daarvoor was ze met rozijntjes of ontbijtkoek of een soepstengel prima tevreden. Nu krijgt ze af en toe wel iets te snoepen, in mei wordt ze vier jaar. Maar niet elke dag en zeker niet alles. De jongste (net 1) krijgt heel af en toe een halve eierkoek of een stuk ontbijtkoek, verder geen zoetigheid.
@poema: graag gedaan! Ben vooral heel lang bezig geweest met bedenken wat voor taart ik wilde maken en ik had een dagje vrij genomen om m in elkaar te zetten en versieren. (is hartstikke leuk om te doen!) Ligt er misschien ook wel aan wat je maakt... je kan de taartbiscuit en de figuren van tevoren al maken, het biscuit kan je namelijk in een pedaalemmerzak in de vriezer bewaren, schijnt zelfs lekkerder te zijn dan helemaal vers.