Wat was de hele tekst op jullie kaartjes? Ik vind het lastig tekst op te stellen omdat het snel óf onpersoonlijk of te zoetig is...
"Om een lang verhaal kort te maken, Hier ben ik dan!" Dit is onze tekst... Wij zaten met hetzelfde probleem, en omdat we zo'n inlegvel in het geboortekaartje hadden met een plaatje erop, hadden we na alle gegevens ook niet meer ruimte over.. Ik heb me rot gezocht op internet, en alles wat ik vond was me te zoet of te lang..
hoi hoi en dit was de binnenkant. groetjes sandra sorry tekst is moeilijk te lezen anders stuur mij maar een pbtje en dan stuur ik het orgineel.
Van allebij een beetje, wat ben ik toch een scheetje. Mijn papa en mama zijn o zo blij, want ik lijk het meest.... op mij! Vond het trouwens ook errug moeilijk hoor een gedichtje uitzoeken
Ik hou van 'doe maar normaal' en simpel, dus bij Bram stond er: Wij zijn de koning te rijk met de geboorte van onze zoon En dan de naam en onze namen + adres.
Ik ben er nog niet helemaal over uit maar vind dees wel leuk.. Wat oievaar? Niks oievaar! Gewoon van hupsakee en toen kwam er een! Liefs Jessy
Pff, ik heb geprobeerd om plaatjes hier neer te zetten, maar ik zag het dat het groot is, jammer, ik zal vanavond in mijn album zetten Maar een gedicht die vader van Myrna had zelf geschreven waar ik verrast was: Na lang te hebben kunnen wennen aan de feit, dat ons gezin met een kind zou worden uitgebreid Wordt het een jongen of wordt het een meisje, sinds 6 november is het dus bekend Ons Engeltje is een meisje geworden, en wij zijn gelijk aan haar gewend Haar naam is: Myrna Leona Flora bla bla bla!
Rechts hebben wij: We voelen ons gezegend met de geboorte van een zoon/dochter De naam en de geboortedatum Onze naam en adres Links hebben wij: De vrede van God zij met jou
Ik vind 'm ook wel grappig, past niet echt bij ons, maar kan er wel om lachen! Kleine tip als je 'm gaat gebruiken: het is ooievaar en niet oievaar. (zeur nooit over spelfouten op 't forum hoor, maar 't zou jammer zijn als er spelfouten op je kaartje zouden komen!)
Wij hadden erop: Dolgelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon zijn naam en andere gegevens en vervolgens: Wil je aan mijn luier komen ruiken gelieve eerst de telefoon gebruiken Daaronder ons telefoonnummer Daaronder de gegevens gelijk voor de doop.
Hahaha dat bedoel ik natuurlijk ook maar bedankt! ..Het liefst zou ik wel een lekkere zoetsappige text willen, over een papa en een mama maar dat slaat helaas niet op mij dus vandaar deze! Liefs Jessy
Wij hadden links de volgende tekst: Als je in haar ogen kijkt lijkt de wereld stil te staan De wind houdt op met waaien en bevroren is de maan Zij is stralend als de zon, volmaakt, zo naakt en klein En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn. Daaronder onze gegevens. Rechts op het kaartje: Trots en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze dochter ..... en dan alle gegevens Als je aan mijn papa en mama vertelt, wanneer je mijn luier komt verschonen, zal ik je met een volle belonen.
Wij hadden de tekst: "Geboren om voor altijd van te houden" en daaronder z'n naam, geboortedatum en onze namen en adres.
Geloof dat dit het uiteindelijk wordt, simpel...maar t eerste zinnetje beschrijft wel hoe we het de hele zwangerschap beleven: Wow, wat een wonder! Naam... Is op geboren op .. februari om ..:.. Voor je bezoekje graag even bellen. namen adres
We hebben net toevallig het kaartje uitgezocht en vandaag de tekst naar de drukker gebracht voor een proefdruk. Het gedichtje zal worden: Als een wonder kwam je in ons leven, als een geschenk aan ons gegeven. Wat dit leven je zal brengen? Kind, wij weten 't niet... Dankbaar heten wij je welkom, we vertrouwen op God en vrezen niet. Dit gedicht hebben we uitgezocht en ik heb het enigzins aangepast. We hebben heel lang op dit kindje moeten wachten, ik heb diabetes, de eerste 10 weken heb ik medicijnen gebruikt waarvan niet zeker is of ze veilig zijn voor een baby. Ook zijn we al best oud, dus al met al niet een 'doorsnee' verwachting. Maar we zijn er heel blij mee, en het kindje is ook heel welkom als het misschien niet gezond zal zijn. En uit de laatste zin komt naar voren dat wij ons vertrouwen stellen op God, en hopen dat Hij ons zal helpen, ook als blijkt dat het misschien niet helemaal goed zal zijn, en misschien moeilijk zal worden. Verder natuurlijk de namen van de baby, onszelf en de broers en allerlei gegevens, die altijd op een kaartje staan. en tot slot: Wil je vingertjes en teentjes komen tellen wel graag even van te voren bellen.
is mooi Kisiba! dit is bij ons het gedichtje, nou ja is geen gedichtje maar een zegen die ik in een kerk hoorde, ik heb hem wel wat aangepast: Laat God voor je zijn om je de weg te wijzen Achter je om je in zijn armen te sluiten en te beschermen Onder je om je te vangen als je dreigt te vallen In je hart om je te troosten als je verdriet hebt Rondom je als een beschermende muur En boven je om je te zegenen Wees gezegend door God, vandaag, morgen en voor altijd