Wij hebben het idd een keer in Oostenrijk gehad dat onze tent met moeite op het plekje paste. De auto mochten we op de parkeerplaats bij de eigenaar zetten, anders hadden we niet eens buiten kunnen zitten Wij hebben daarna altijd (minimaal) 100m2 geboekt. Op Beekse bergen hoef je daar niet over in te zitten, lekkere grote plekken en grote velden. Maar Italië en Spanje heb je vaak kleinere plekker, het past wel, maar met moeite. Onze afmeting was 4,5 bij 7,5 ongeveer.
Wij hebben deze tent Bardani Dream Lodge 460 Vario tent De Wit Schijndel Nog geen kinderen maar wel een hond die mee gaat. Wij zijn tot nu toe bijna elk jaar aan het kamperen geweest en vinden het heerlijk. We hopen dit volgend jaar ook te kunnen doen met een kleintje.
Nou, wij hebben eigenlijk een hele grote caravan waar we ook nooit voor reserveren en dat past ook altijd, dus ik had er nooit over nagedacht. Maar die vrije plekken in Kroatie, zijn dus ook niet echt geschikt voor caravans, dus ik hoop maar dat een grote tent er wel op past.
Haha dan hebben jullie wel mazzel gehad ja haha onze is 5 meter lang en 3,80 breed dacht dat de onze groot was maar als ik het hier allemaal lees hebben wij een "flut tent" nee hoor ben er mega blij mee Ik las net indd dat daar 100m2 is een vraag trouwens wij hadden voor 17-7 tot 24-7 gedaan vandaag dus mail terug daar staat 18-7 tot 25-7 is geen ramp maar snap de keuze dan niet echt die je heb als je die toch niet krijg
Bedankt Ja,tent is voor 5 personen, passen nu makkelijk 2 baby tent dingen in en voor dl een luchtbed. En straks als dl niet meer in de tent wilt is hij ook niet te groot En enorm veel ruimte binnen, dat vonden we wel zo handig met 2 kleintjes
Je weet dat die week de kermis in Tilburg staat? Is echt leuk hoor. Wij gaan normaal altijd die week... Maar dit jaar zitten we op Lanzarote. Op maandag 20ste heb je Roze maandag, daar gaan wij altijd heen met vrienden. Superleuk! Maar te druk met kindjes hoor... Van 12 tot 15 gaat nog wel maar verder niet echt.
Op dit moment hebben we een klein tentje. Ik ga met mijn 2 kinderen voor het eerst kamperen. Als dit bevalt ga ik voor een opblaastent. Maar dan meteen een ruime. Dit omdat ik zonder man deze ook opgezet krijg Wel meteen een grote https://www.kampeerwereld.nl/vango-solaris-epsom-600-teksolarie18181/ Helaas kan ik de foto nooit goed gedraaid krijgen hier als hij van mijn telefoon komt
Fijn dit te lezen ! stond de tent snel of ging het wel? Zie het al helemaal voor me dat ik een tent op zet
Spannend! Maar een prima tent toch zo met ze 3? Je bent vast een handige mama die een grotere tent ook op krijgt .. Kost alleen wat geduld ben benieuwd hier hahahaha
Wij hebben een baco 4000 bij Bax vandaan. Vorig jaar hadden we een baco 460 die is nog iets groter en dat is voor Italië wel wat lastig.
Wij hebben een tent van Canvascamp, een ronde tent. Diameter van 5 meter met binnentent en grote tarp ( 4 bij 4). Ik durf je nog niet te zeggen of het bevalt, we hebben hem recent geleden gekocht en gaan pas voor het eerst kamperen Vele hebben het hier trouwens afgeraden vanwege de vorm, maar ik hoop dat ik ze in het ongelijk kan stellen
Wat leuk, nog een Baco liefhebber!! Wij hebben vorige jaar onze 460 verkocht omdat we er niet meer inpassen met ons 7en. Gaan ons nu orienteren op 2 kleineren. Misschien een 395 en 1 kleiner model (zijn wel de oude types) Jaren mee gekampeerd, wat een heerlijke tent!! Qua oppervlakte is t inderdaad soms rven zoeken naar een geschikte plaats.
Jeetje meiden jullie hebben grote dure tenten haha Onze was afgeprijsd van 750 naar 400 en wouden tot ongeveer 200 gaan omdat t toch de eerste keer word en misschien vinden we het niets aan haha me vriend heeft vaak met zijn ouders gekampeerd dus die zei doen we toch iets duurder .. Vond dit al duur erg he
Nee hoor, wij hebben ook geen dure tent. We hebben de Quechua T5.2 XL van Decathlon. Was 280 of zo. Ja ik vind grote mooie dure katoenen tenten ook erg mooi maar voor die paar keer per jaar vind ik dit net zo goed. Ik leef toch alleen maar buiten tijdens het kamperen en als het echt slecht weer is ga ik toch een dagje iets leuks binnen doen.