een stevige dan? ik hoor nl dat als er geen blokken inzitten dat ding gemakkelijk omkukelt en dat moeten we natuurlijk niet hebben... ivm tijdnood geen tijd om de hele stad zelf door te sjokken dus misscien heeft iemand DE gouden tip of misschienzelfs online een mooie gescoord? het is voor een jongetje, by the way... super thanks
De Vliegenzwam houten speelgoed - BLOKKEN-2 rubr.&cat=1. blokken en dan de alleronderste? misschien vind je dat wat?
Dank je wel voor de tip! wat een leuke site met veel mooie spulletjes zeg! die zet ik alvast bij mijn favorieten.. maar die blokkenkar vind ik dan weer net niet leuk..
Wij hebben deze van Janod: Is ook iets zwaarder model.. Duwkar met abc blokken van Janod :: Houten Blokkenkar :: Hobbel, loop, rij en schommel :: Speelgoed op soort :: Spelendwijzer
Deze hebben wij ook en hij is echt goed stevig. Wij zochten toendetijd voor onze dochter ook naar een stevig model, die toen (en nog) behoorlijk 'lomp' kon omgaan met speelgoed, maar kreeg deze niet zo makkelijk omver. Hij wordt nu gebruikt door onze zoon en is nog helemaal heel, alleen de verf is hier en daar wat afgebladerd.